Ik ga volgend schooljaar in Tilburg studeren. Opzich niet de meest voor de hand liggende studentenstad, maar mijn studie is alleen daar. Iemand ervaringen met studeren in Tilburg?? Ben benieuwd!
Ik ga ook in Tilburg studeren en ze zeggen juist dat het super gezellig is in Tilburg, zeker omdat ook de fontys, ROC en de universiteit er zit! Wat ga je studeren?
Ik ga wonen in Tilburg maar naar school in Breda :")
^fuck logic. :’)
Ik vond de kamers in Breda te duur voor het oppervlakte wat je kreeg
Ik ga volgend jaar ook naar Tilburg
Maar ik blijf thuis wonen haha
Ik blijf ook thuis, het eerste jaar sowieso. Wat ga je studeren en waar?
Digital Communication op Fontys, jij?
Psychologie op de universiteit!
Ik ook! En als ik daar niet voor word ingeloot Personeelwetenschappen
Ik meld me hier.
Ik ga Bouwkunde studeren op Avans
Echt! Je wordt wel ingeloot denk ik, Tilburg heeft vaak meer plekken beschikbaar dan dat er daadwerkelijk aanmeldingen zijn. Waarom heb je niet gewoon meegedaan aan de decentrale selectie (motivatiebrief schrijven?).
Doet er iemand mee aan de TOP-week?
-
Tilburg is een hele leuke studentenstad hoor!
Ik woon er niet, mijn vriend wel en het is er echt heel leuk.
Ik kom er heel vaak voor feestjes, su-per gezellig.
Ik woon (mijn hele leven) en studeer er, als je iets wilt weten hoor ik het graag
Ik ga naar Tilburg! Maar ik ga echt alleen voor de studie, ik heb niks met feesten, studentenverenigingen en uitgaan. Fuck me, maar ik houd van leren, ik wil gewoon keihard aan mijn toekomst gaan werken nu, zonder alle zooi eromheen. Ik hoop dat een groot deel van mijn studiegenoten er ook zo over denkt en dat ik niet tussen een stel feestende lang leve het studentenleven mensen terecht kom. Maar dat zal wel niet, want er zijn gewoon strenge toelatingseisen etc. voor.
Ik niet. Ik heb het programma gezien, en: how about no? Ik zie het allemaal wel als de colleges beginnen.
Haha ik wilde net gaan zeggen hoe leuk zo’n introductieweek is maar toen las ik dit. Dan is het waarschijnlijk niks voor jou. Je hebt het ook niet nodig voor je studie of zo hoor, het is puur voor de leuk. Bij ons althans.