Studeren in Tilburg 2015/2016 - Hulp nodig!

Hey!

Volgend jaar ga ik pedagogiek studeren aan de hogeschool in Tilburg.
Ik heb al heel wat info via google verzameld, maar ik hoop dat enkele Tilburgers onder jullie mij konden helpen met wat vragen ; )

[b]- Wanneer kan ik het beste beginnen met het zoeken na een kamer? (Nu al bijvoorbeeld?)

• Welke sites kan ik daar het beste voor gebruiken?
  • Welke buurten zijn aanraders en welke absoluut niet?
  • Andere tips? [/b]

Dankje ; ) x

Ik zou rond juni beginnen met zoeken, dan komen er veel kamers vrij namelijk :slightly_smiling_face: Ik heb m’n kamer gevonden via de facebookpagina ‘Woonruimte aangeboden/gezocht Tilburg’. Erg handig, hoef je verder ook niet voor te betalen zoals bij Kamernet!
Verder heb ik niet echt een idee welke buurten goed zijn en welke niet eerlijk gezegd. Woon zelf nog maar iets langer dan een half jaar in Tilburg dus daar ben ik nog niet helemaal in thuis ;’)
Succes met zoeken alvast!

Bedankt Fides!

Gelukkig ben ik nog niet te laat met kamers zoeken! En bedankt voor de tip! Heerlijk dat je er niets voor hoeft te betalen.

Ik woon zelf al mijn hele leven in Tilburg, maar kan je geen tips geven over kamers aangezien ik nog thuis woon. Er zijn naar mijn mening niet echt buurten waar je niet heen moet. Elke buurt heeft wel zijn highlights en z’n lowlights. Als ik iets leuks ga doen is het vaak naar de stad of naar de bioscoop. Avondje bowlen bij de Dolfijn is ook altijd gezellig. Moet persoonlijk toegeven dat er niets iets is aan Tilburg wat er voor mijn gevoel echt uitspringt, behalve de Tilburgse Kermis en carnaval. Tijdens de zomer ga ik vaak naar t blauwe meer. In de duinen bij Loon op Zand kun je vaak ook altijd lekker uitwaaien.

Oh, en zeker friet van Henk proberen, zit 2 deuren naar de Jamin in de stad. Man man, die friet is lekker.

Het is vooral zelf even uitzoeken, het komt vanzelf wel op je af!