Studeren in Tilburg 2012-2013

Hallo allemaal!

Ik vroeg me af wie er volgend collegejaar allemaal in Tilburg gaan studeren.
Zelf ga ik na de vakantie naar het 2e jaar, maar ben van plan om me in te schrijven bij een van de verenigingen en zocht naar meerdere mensen die dit van plan waren.

Groetjes!

Ik hoop toegelaten te worden voor IBA aan de uni in Tillburg :’)

Hoeveel plekken zijn daarvoor beschikbaar? Heel weinig maar toch?
Hopen iig, ga je ook op kamers?

capaciteit is 150, 342 aanmeldingen helaas…vorig jaar waren het er veeeeeeeeel minder! Hopen op het beste ja :slightly_smiling_face:

oo ga niet op kamers, is dichtbij voor mij.

En wat doe jij dan?

Oh oke, dat scheelt wel ja. Ik woon zelf ook in Tilburg maar wil wel op kamers nu haha. Ik doe trouwens Human Resource Management op Fontys.

Ik ga zelf naar m’n derde jaar (UvT Bedrijfseconomie), maar vind het toch wel leuk om te zien wat jullie gaan doen ;]

Ik heb precies hetzelfde als shopaholicaa27 qua studie, maar ga wel op kamers :slightly_smiling_face:

Pfoe toch veel mensen die dat willen gaan doen ja! Wil je ook bij een vereniging?

up

Ja ik ga naar Fontys :grinning:

Nice zit ik ook! Welke opleiding?

Ik ga bedrijfswiskunde doen…

Ben nog wel opzoek naar een kamertje

Ik ga (hopelijk) psychologie doen op de UvT, en ben zeker van plan om op kamers te gaan :slightly_smiling_face:

Nice! Zou als ik jullie was wel op tijd beginnen met het zoeken naar een kamer.

Doen jullie mee aan de top-week?

Ik doe sowieso mee aan de TOP-week :slightly_smiling_face:

ik ga aankomend jaar ook naar tilburg om te studeren! Ik ga bestuurskunde doen aan de universiteit. Ik ga ook op kamers daar, ben al wel op zoek, maar ik zou als het nodig is ook bij familie kunnen wonen tijdelijk. Ik ga ook sws meedoen aan de TOP-weel, moet me alleen nog opgeven

Ik weet nog niet of ik naar de TOP week ga, aangezien we met school ook al een introductieweek hebben

Ik ga ook in tilburg studeren, international lifestyle studies op fontys en ik zoek nog een kamer!

Ik ga in tilburg studeren: de lerarenopleiding geschiedenis aan het fontys. Nog anderen? :stuck_out_tongue:

Ik heb net m’n eerste jaar psychologie achter de rug op de uni :wink: