De titel zegt het al, wie doen dit jaar examens en zijn er al (bijna) zeker van dat ze het jaar erna naar Rotterdam gaan?
Ik ga naar Rotterdam! ik heb me een paar dagen geleden ingeschreven voor de opleiding International communications and media aan de Erasmus Universiteit:)
Wat ga jij doen?
Ah dat lijkt me zo’n leuke opleiding! Ik twijfel nog… mr drs programma met IBEB ipv gewone bedrijfseconomie, gewone mr drs of IBA (met evt Rechten)
Upje
Waarschijnlijk rechten op de Erasmus maar ik ben nog aan het twijfelen…
Ik studeer sinds september ergotherapie in Rotterdam en ik woon ook op kamers (:
Eindelijk iemand die ook (waarschijnlijk) rechten daar gaat doen haha!
Hoe ben jij aan je kamer gekomen? Gewoon via kamernet oid of stadswonen?
Ik heb me ingeschreven voor de opleiding verloskunde, maar twijfel nog wel heel erg.
Ik huur via Stadswonen, maar ik kwam de advertentie van mijn kamer tegen op Kamernet. Mijn huisgenootje koos ervoor om zelf een kamergenoot te zoeken.
Ooh oke, dus je hebt gewoon via kamernet gezocht?
^ Ik stond al ingeschreven bij Stadswonen, maar toentertijd na de examenperiode was het wel lastig om een kamer te krijgen.
Via Stadswonen kan je ook reageren, maar daar werken ze met inschrijftijd. Als je meer dan 1,5 uur met de trein moet reizen kan je wel urgentie aanvragen.
Via Kamernet heb ik ook particuliere kamers gezien maar die waren echt vreselijk smerig en te duur voor wat ze vroegen.Daarna heb ik nog via een makelaar naar kamers gekeken, maar dat vond ik te duur. Uiteindelijk werd ik uitgenodigd om te hospiteren door mijn nu huisgenoot en had het geluk dat ik de kamer kreeg.
Oh echt? En ik maar denken dat het krijgen van een kamer in Rotterdam geen probleem is… Dan maar op tijd beginnen want elke dag 3u met de trein zie ik niet zo zitten
Zo erg op tijd hoef je nou ook weer niet te beginnen hoor