Studeren in Leiden.

Heee!

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk studeren in Leiden.
Waarschijnlijk zitten hier op girlscene wel mensen die in deze stad studeren.
Hoe bevalt het? is het een leuke stad?
Deel hier je ervaringen. (:

x

up.

Misschien mensen die hier ook willen studeren?

Sorry, ik woon in België. Als iemand hetzelfde kan zeggen maar over Gent, is dat ook welkom. :slightly_smiling_face:

Ik studeer in Leiden! Het bevalt me echt heel erg goed. Zit hier ook op kamers, anders moest ik te ver reizen.

mn broer studeert in Leiden en je moet er van houden. het is namelijk met een studentenvereneging enz.

Mijn nicht studeert er en ze heeft het reuze naar haar zin!
Leiden is een super gezellige stad! Zij heeft in 4 andere steden gestudeerd (steeds maar een jaar, maar ze had het nergens naar d’r zin) maar Leiden vind ze zoooo gezellig.

Ik heb er vorig jaar gezeten en ga volgend jaar weer terug. Ik vond het heel gezellig. Ben niet bij een studentenvereniging gegaan, vond ik iets too much, maar toch heel leuk. Gezellige mensen, leuke stad. Heel fijn allemaal. :slightly_smiling_face:

Ik studeer ook in Leiden. Heel gezellig, maar ja, het is zo gezellig als je het zelf maakt? Gewoon wat lieve vrienden maken en dan komt alles goed ;p

Ik studeer er niet maar ben er wel veel en vind het daar altijd heel gezellig!

Bedankt voor jullie reacties.
Nu word ik nog gemotiveerde om naar Leiden te gaan, haha [a]
Binnenkort ga ik maar naar een open dag denk ik.

Meer reacties zijn trouwens altijd welkom. :stuck_out_tongue_winking_eye:

wat wil je gaan studeren?

ik woon/werk/studeer in Leiden en heb het echt super naar mn zin!

biomedische wetenschappen denk ik.
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ik zit nog te twijfelen aan LS&T en geneeskunde.
Maar geneeskunde is sowieso kleine kans, worden zoveel mensen uitgeloot.

Ik ben bestwel vaak in Leiden woon namelijk in Katwijk ernaast :slightly_smiling_face: Van het studeren weet ik niks , maar de stad is zeker leuk :3

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Zijn hier trouwens ook mensen die in Haarlem gaan studeren?
Mijn vriend gaat daar namelijk heen en was wel benieuwd of het daar bevalt.
Dus hier mogen ook je verhalen over haarlem. [a]

Ik ga naar Nijmegen toe volgend jaar.
Vind ik een iets ‘toegankelijkere’ stad om het maar even zo te zeggen. In Leiden is het allemaal nogal kak/bal, studentenvereniging etc. Moet je van houden en ik denk niet dat ik daar tussen pas.

uppiee :upside_down_face:

Over studeren in Haarlem heb ik nog nooit iets gehoord, maar Haarlem zelf is een leuke stad!