Studeren in Leiden 2014-2015

Zijn er hier ook mensen die in Leiden willen studeren? Ik zag nog geen topic, dus dacht maak het wel even aan. Ik ben benieuwd haha

Ik studeer nu in Leiden, dus ik ben begonnen in collegejaar 2013-2014. Als er iemand vragen heeft, stuur maar een berichtje! Ik zit zelf niet bij een vereniging ofzo, dus ik kan daarover geen inside-informatie geven ofzo :wink:

^Wat leuk! Wat studeer je? :slightly_smiling_face:

Pedagogische Wetenschappen!

Leuk! Dat heb ik ook overwogen haha

Ikke!! Alleen dan op de Hogeschool. Ik wilde wel bij een vereniging maar de vereniging waar ik naartoe wilde is dus opeens18+… Maar ik woon sowieso al in Leiden dus het is niet meer onwijs ‘nieuw’ voor mij eigenlijk haha :slight_smile: Het is sowieso echt een onwijs gezellige stad!! :beer:

Dandelion, wat ga je nu doen?

Zoals het er nu uitziet ga ik psychologie studeren in Leiden :slightly_smiling_face:
Psychologie in Rotterdam zit ook nog wel een beetje in mijn hoofd, en ik moet ook nog slagen en ingeloot worden maar goed haha
Was helaas wel te laat voor meeloopdagen enzo dus ik doe het wel een beetje op de gok, dus dat is niet zo fijn…

Ik wil rechten gaan doen, dus ik hoop zo erg dat ik word ingeloot! Ik ben vaker in Leiden geweest en vind het echt een hele gezellige stad.

Je bent sowieso ingeloot! Ik zag op de lijst dat ze de 700 net niet halen haha. Mijn tweede keus is ook in Rotterdam! Dat komt vast wel goed met de studie, als je een goed gevoel bij hebt kan het al meer zeggen dan alleen zo’n meeloopdag bijwonen. :’)

oo op zoiets hoopte ik al een beetje ja :slightly_smiling_face:
Naja ik ben bang dat ik niet echt een goed beeld van de opleiding heb op deze manier maarja… val nu niet zoveel meer aan te doen.

Leuk dat er hier meer zijn die naar Leiden gaan! Ik heb me voor het nieuwe schooljaar ingeschreven voor de studie Wijsbegeerte in Leiden (: Ik ben zo benieuwd of Leiden me gaat bevallen!

JAAAAA ik studeer ook in Leiden vanaf september!

^welke studie? :slightly_smiling_face:

Heb je misschien een linkje naar die lijst? Ik ben ook wel benieuwd hoeveel aanmeldingen mijn studie heeft! Of is het alleen een lijst voor de studies in Leiden? (ik wil in amsterdam studeren)

Het is voor alle lotingstudies! :’)

Vriendinnetje van me gaat ook rechten in Leiden doen :grinning:

Oh super leuk! Wat wil jij gaan doen? :slightly_smiling_face:

Gezondheid&leven aan de VU Amsterdam