Studeren in het buitenland

Er zijn al wel wat topics over maar ze zijn een beetje oud!:stuck_out_tongue:
Zijn er mensen die in buitenland studeren of dit willen doen of het al gedaan hebben?
Persoonlijk lijkt het me te gek om in Engeland te studeren!

Ik ga waarschijnlijk naar Antwerpen, als je dat buitenland kunt noemen tenminste.

jaah ik wil graag na Miami university gaan tijdnes me uitwisseling hoop datik bij Miami terecht kom… en anders word het California university mocht dat nie tme geluk zijn ook dan wil ik Bangkok of Zuid-afrika

Ik wil al jaren naar het buitenland! Ben nu een paar keer in Londen geweest en dat bevalt me wel! Maar moet nog maar ff goede research doen en heeeel veel geld sparen en misschien omdat het best wel duur is gewoon een jaartje :slightly_smiling_face: ^^ en wat vet allemaal en ook heel anders!:smiley:

Ik wil heel graag studeren in Engeland studeren maar ook in Amerika ;p ik weet niet maar heb nog genoeg jaren om erover na te denk want zit pas in de 2de -.- xx

Ik studeer in amerika, heb net m’n 1e jaar afgerond daar!

^Wat leuk waar precies en wat als ik vragen mag?:slightly_smiling_face:

In kentucky, communications, ja hoor mag :wink:

Hierboven;
Misschien een beetje brutale vraag, maar hoe doe jij dat met financiën?

Ik heb een volledige beurs, anders is het niet te doen (of je moet heeel rijk zijn :wink:)

engeland is duur, maargoed, dat zal jou al wel weten. Ik ga volgend jaar naar antwerpen en krijg de volledige beurs : )

Ja helaas wel maar misschien met een beurs en ik hoop nog altijd dat we ooit de loterij winnen:p En misschien alleen voor even en niet een hele studie maar leuk dat je naar Atwerpen gaat! Wat ga daar studeren?:slightly_smiling_face:

Dat de topics oud zijn betekent niet dat je ze niet meer kan uppen. Als er in 2009 in is gereageerd is dat nog “actief” genoeg om gewoon omhoog te halen.