Studeren in Groningen

Welke plaats is leuk om er te studeren?
  • Groningen
  • Amsterdam
  • Rotterdam
  • Maastricht
  • Eindhoven

0 stemmers

Hallo,

Zijn er meer mensen die willen studeren in Groningen?

Ikzelf wil over 3 jaren naar Groningen om International Business te gaan studeren.
En ik wil naar de Hanze Hogeschool.

En jullie??

edit: Er is een poll xx

Je bent hier nu al mee bezig, terwijl je het pas over 3 jaar gaat doen?

Ik ben ook al sinds de 1e bezig maar dat komt omdat ik nu 5 jaar later nog niet weet wat ik wil studeren.
OT Groningen lijkt me echt een vette stad om te studeren:)

Ik woon ook in Groningen. Als iemand vragen heeft over de stad dan mag je dat natuurlijk gewoon vragen !

ik studeer ook in groningen aan de hanze! Niet voor niets is Groningen grootste studentenstad :wink:

Groningen lijkt me super leuk

Ik ga volgend jaar naar Groningen! Hanze ook. De pabo of communicatie. Meeloopdagje doen en dan kiezen. Ik woon gelukkig wel dichtbij, dus ik blijf eerst nog thuis wonen.

Hey ja ik zit volgend jaar in het eindexamen jaar van Mavo en daarna ga ik Havo doen.
Misschien dat ik 4 en 5 havo in 1 jaar ga doen waardoor ik dus op mijn 18e naar Groningen ga.
En als ik 2 jaren over moet doen dan ben ik 19 dus vandaar.

Dat was ook bij mij maar ik was dan in de 2e klas mee bezig.
Eerst had ik echt van die domme plannetjes maar wist bijna niks hoe het studeren in elkaar zat haha.
Nu weet ik dat ik sowieso de business in wil.

En ja klopt! Ik ken 2 mensen die daar studeren maar ik heb bijna geen contact met ze. Ze vinden het echt fantastisch!

Leuke school? En wat voor studie doe je?

up up up

we zijn niet blind

Echt? Maar international business is toch op Zernikeplein?

Meh nee. :’) Oké ik was maar 1 dagje in Groningen laatst en ik vond het gewoon geen leuke stad. Je zag inderdaad o-ver-al een shitload aan studenten maar niemand was vrolijk of spontaan of watdanook. Vond het gewoon geen leuke stad en een slechte sfeer to be honest.