Studeren in Eindhoven 2013/2014

Zijn er mensen die gaan studeren in Eindhoven? :grinning:

zo ja, waar ? en wat wil je gaan doen / of doe je al ? en bevalt de stad?
haha aangezien andere steden al genoemd werden, maar Eindhoven nog niet O:)

Ik heb me wel ingeschreven in Eindhoven, laboratoriumtechniek op het Suma college maar ik ga doorstromen naar de havo dus ik blijf nog eventjes in Den Bosch.

Ik woon in Eindhoven en studeer ook in Eindhoven. Stad is niks bijzonders, maar kan ook liggen aan dat ik hier al mijn hele leven woon. Ik studeer maatschappelijke zorg op het Summa college.

Ik doe grafische vormgeving aan t SintLucas Eindhoven, alleen na dit jaar niet meer :’) dan ga ik naar Den Bosch.

De stad vind ik niet zo heel geweldig, beetje sfeerloos vind ik. Maar voor uitgaan en zo is het wel leuk. En ja Brabanders bevallen me wel xd

Ik ga ook studeren in Eindhoven, vind het een leuke stad! gewoon de ongeving, de school zelf ( fontys) en je kan er leuk winkelen (:

Ik studeer nu sinds dit schooljaar in Eindhoven.
Bouwkunde aan de TU :slightly_smiling_face:

De stad is wel leuk, maar ik heb er niet echt veel mee te maken aangezien ik nog gewoon op en neer reis. Maar de mensen zijn er wel echt super aardig is mijn ervaring! :grinning:

Ik zit ook in Eindhoven op school en ik heb het erg naar m’n zin (:.
Ik vind Eindhoven een erg leuke stad!
En het is voor mij ook makkelijk bereikbaar wat ook niet geheel onbelangrijk is.

ik ga sociale studies doen, jij?

Ik studeer ook in Eindhoven, op de rooi pannen! Daar volg ik de opleiding Toerisme. Ik woon zelf ook in Eindhoven :slightly_smiling_face:

Ik heb me ingeschreven voor HBO-V bij Fontys in Eindhoven. Ook bij Avans in Den Bosch, ik ben nog aan het twijfelen :confused:\

Ja, ik ook!
Ingeschreven voor Bouwkunde aan de TU Eindhoven.
Hopen dat ik mijn examens haal en dat ik een leuke kamer vind!

Leuk! was je vandaag op de open dag? :slightly_smiling_face:

Nee, ik ben vorig jaar al geweest, 2x haha. En een meeloopdag gedaan, dus ik was er vandaag niet!
Ga jij ook studeren aan de TUE?

Ik studeer op het moment bouwkunde aan de tue :wink:

Sorry, had ik kunnen lezen…
Zat niet helemaal op te letten.

Leuk! :slightly_smiling_face: Bevalt het je?

Haha, ;p

jaa op het moment bevalt het me wel. Echt een super gezellige sfeer enalles.
Wel zijn sommige vakken erg lastig. Je houdt bijna geen tijd over voor andere dingen, het is een erg drukke studie…
Als je nog vragen hebt ofzo, dan kan ik je misschien wel helpen, haha.

4 t/m 6 juni na examendagen in Eindhoven.
Nog meer mensen die HBO/Uni gaan doen en daar heengaan?

Iemand, toevallig? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nog 1x proberen dan maar. :grinning:

NED (Na Examen Dagen) / matchingsgesprekken mensen hier? Van de TUE?

Ik heb er wel zin in, ik ken alleen heleeeeeemaal niemand, dus ben benieuwd. :stuck_out_tongue:

Zijn er nog meer meiden die aan de Fontys Eindhoven gaan studeren? Naar de Dr. Fliednerlaan??