Studeren in Den Bosch

Hey meiden

Ik ga na de zomer in Den Bosch studeren, maar ken daar nog helemaal niemand.

Wil er graag mensen leren kennen! Natuurlijk lukt dit (hopelijk) wel via school.

Zijn er hier nog meer die in Den Bosch naar school gaan of er wonen? :upside_down_face:

Ik heb 4 jaar in Den Bosch gestudeerd (net afgestudeerd) en heb er twee jaar gewoond (Ga er van de zomer weer wonen) :slightly_smiling_face:

Wat voor studie ga je doen? En waar?

Ik ga er volgend jaar studeren (:

Ik ook! Ik ga verpleegkunde studeren.

Wat gaan jullie doen?

Ik ook! Ik ga verpleegkunde studeren.

Wat gaan jullie doen?

Dierverzorging :sunglasses:

Begin je ook in Augustus? :beer:

Ik ga er na 4 jaar eindelijk weg, haha. :stuck_out_tongue: Veel succes met je nieuwe studie!

Ik ga ook in Den Bosch studeren.
Zijn er toevallig nog meer mensen die naar de HAS gaan?

Ik ga ook in Den Bosch studeren! Iemand die ook toevallig naar het Avans gaat, want ik ken echt niemand die daarheen gaat haha. :flushed:

Ik ga ook naar het Avans :slightly_smiling_face: HBO-Verpleegkunde. Meer mensen? :slightly_smiling_face:

Ik ga verpleegkunde studeren in Den Bosch! Wat ga jij doen ladyce?

Ik heb er gezeten :’) Maar nu niet meer

Ik ga Communicatie & Multimedia Design studeren ;p

Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar de HAS. Dus misschien zie ik je wel op de introductieweek haha?

Oeps… late reactie
Ik komt niet naar de introductieweek, niks voor mij :cold_sweat:

Welke opleiding ga jij doen als ik vragen mag?

ik ga jou even noten!

Ik studeer ook in Den bosch op het Avans. Na de zomervakantie begin ik aan mijn derde jaar.

Ik! Zit er al een jaar op school, maar ben van opleiding veranderd dus begin weer in het eerste jaar

Ik heb vorig jaar ook meegedaan aan de introductieweek. Echt een super ervaring, zul je geen spijt van krijgen, ondanks dat je een week niet kunt douchen :smirk: