Studeren in Delft 2014/2015

Heee iedereen!

(Er zijn hier wel topics over, maar van andere jaren dus het lijkt me wel leuk om het echt over komend studiejaar te hebben)
Ik ga volgend jaar Technische Bestuurskunde studeren aan de TU Delft, en ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die in Delft gaan studeren, en zoja, wat? Kunnen we het er een beetje over hebben, ik heb er echt heel veel zin in (ik ken ook verhalen van m’n nichten die er al studeren). Gaan jullie lid worden van een vereniging? En gaan jullie naar de Ladies Intro op 10 juni?

Groetjes!

Niemand? :anguished:? haha

Als ik voor Bouwkunde wordt aangenomen, studeer ik waarschijnlijk ook in Delft! Ik had niet eens van die Ladies Intro gehoord, helaas kom ik die dag terug van vakantie dus kan ik er niet heen…
Ik denk trouwens wel dat ik lid ga worden van een vereniging. Jij?

Had je reactie even niet gezien, haha, ja ik zag het toevallig omdat ik een beetje de introductieweek ging googlen enzo! Ja, ik heb eigenlijk altijd wel lid willen worden dus ik denk van wel :slightly_smiling_face: Wat is precies de selectie voor bouwkunde? Gewoon loting? Ik zit er sowieso in, best chill

Ik ga IO doen. Helaas was ik niet door de decentrale selectie. Maar vorig jaar waren er minder inschrijvingen dan plek, dus ik maak als nog veel kans. Studieverenigingen enzo moet ik nog even naar kijken.

Gaan jullie ook op kamers?

Ik ga nanobiologie studeren op de TU in delft
heb er zin in :upside_down_face:

Oh vandaag een brief over die ladies dag gehad. Ik denk wel dat ik heen ga, ziet er allemaal heel leuk uit.

Bij bouwkunde waren er vorig jaar ook minder inschrijvingen dan plek, dus ik hoop dat ik het alsnog kan doen!
Wanneer krijgen we eigenlijk precies te weten of we het wel/niet kunnen studeren? (Bouwkunde of IO)

Ik zou sowieso wel van de studievereniging id lid worden! Ze zijn actief en handig voor je studie en de borrels zijn leuk :slightly_smiling_face: Studentenverenigingen moet je zelf weten haha.

En voor de rest; ik zou zeker de ladies intro joinen. De leukste mannen van virgiel en dsc die leuke acties doen, dat wil je toch niet missen haha. Net als het ejw en de owee, enige week waarin je bij alle verenigingen binnen komt om te feesten zonder dat je lid bent!

Ik dacht de tweede helft van juli

Ik wil wel graag op kamers! Ik hoop dat het snel lukt haha

Yes ik ben ingeloot en ik heb een kamer.
Het feest kan beginnen :upside_down_face: