Studeren in Breda 2013/2014

-

Ja! Forensisch laboratorium onderzoek. Alleen ik ga niet op kamers. :slightly_smiling_face:

Is het anders echt niet te doen om elke dag met de trein te moeten?

Ik studeer zelf niet in Breda, maar ik woon er wel vlakbij. :slightly_smiling_face: Breda is inderdaad een hele leuke, gezellige stad, niet te groot, niet te klein! Echt een studentenstad ook wel, met de Brabantse gezelligheid erbij. De Grote Markt is echt een aanrader, net als het centrum. :slightly_smiling_face:

Ik studeer er niet, maar ik woon er :grinning:
Vraag maar raak als je iets wilt weten hoor. Alleen over studenten in Breda/verenigingen weet ik niks.
Maar over uitgaan/terrassen/feesten/winkelen/restaurantjes kan ik wel wat vertellen(:

Wat Jasmijn zegt!

Ik woon er ook, maar ik ga er liever weg :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar je kan alles vragen, haha.

Nou, waarom wil je er dan liever weg? :slightly_smiling_face:

Gewoon om gezellig wat te drinken met vaak goede muziek ga ik altijd naar de Vulling, en 't Hart is ook erg leuk.
Verder ga ik zelf vaak uit in de Walkabout en de Nachtwacht, en Millertime vind ik ook erg leuk. Oh en voor een leuke sfeer en veel rock (classic/alternative/indie/whatever) kun je naar de Speeltuin, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar wat hoger. Oh en er is vaak leuke live muziek!

Verder ga ik gewoon meestal uit naar dezelfde plekken, dus veel meer kan ik niet zeggen!

't Hart van Breda, Café Vulling, de Bommel, Parc, alleen maar leuke kroegjes/terrasjes. :slightly_smiling_face:
In Breda zijn verder Kerkplein en de Graanbeurs leuk, maar het ligt eraan wat voor stijlen je leuk vindt.

En o ja, lekkere restaurantjes:

• Rhodos, de Griek, echt veeeeel beter dan Sirtaki (die 200 m verder zit)
  • Il Padrino, pizzeria
  • de wok op het Chasséveld is ook heeeeel goed

't Hart van Breda en dan MOET je echt voor de Nacho’s gaan, want die zijn goddelijk daar!
De Vulling is goedkoper en je kan er spelletjes doen haha