Studeren en ver weg van vriend

ja maar hij is juist de reden dat ik ieder weekend naar huis ga :wink: want ik had al bijna een jaar met hem voor ik ging studeren, en ik wilde het niet meteen opgeven dus hebben we het gewoon geprobeert, en een jaar later bevalt het nog steeds erg goed :wink: maar goed, dit is natuurlijk voor iedereen anders. En geloof me, wij hebben ook onze moeilijke momenten hoor!

Ik woon zelf op kamers in Groningen en mijn vriend werkt en woont in een dorp dichtbij Amersfoort (bijna 2,5 uur reizen) Mijn ouders wonen ook in datzelfde dorp… dus wij zien elkaar eigenlijk ook alleen in het weekend! Dan sla ik 2 vliegen in een klap… onderhoudt ik het familiecontact en breng ik tijd door met mijn vriend!

Wel grappig om te lezen hoe dat bij jou is het lijkt alsof jij er niet zo heel veel moeite mee hebt dat je hem nu dus weinig ziet… terwijl ik als ik in Groningen ben hem echt heel erg mis! Heb daar ook een super leuke tijd hoor… met mijn nieuwe vrienden daar maar ik mis hem echt heel erg en tel altijd de dagen af tot het weekend en ik weer naar hem toe kan! En omdat ik toch OV heb ga ik heel af en toe doordeweeks nog 1 nachtje terug om wat tijd met hem door te brengen.

Als ik het allemaal goed lees heb jij het zo naar je zin in Amsterdam dat je haast geen tijd hebt om hem te missen en dat dus ook niet echt doet… misschien heb je daarmee wel de juiste keuze gemaakt door het uit te maken… en als hij over een paar weken nog steeds constant in je hoofd zit dan is het misschien goed nog eens met hem te praten en het misschien weer samen te gaan proberen

Ja, ik moet ook inderdaad even kijken, want ik zit nu zelf weer gewoon bij m’n ouders, en dus mis ik hem heel erg enzo nu… Maar ben ook bang dat het straks misschien te laat is ofzo, ik bedoel, ik kan hem niet eeuwig laten wachten enzo, en ik heb hem heel erg pijn gedaan met deze keuze :s… (terwijl ik die nog niet eens zeker wist :frowning_face: )

En misschien mis ik hem nu veel minder omdat het natuurlijk nog allemaal nieuwnieuw is… (hij heeft dit ook gehad toen hij verhuisde, en ging ook dollen met andere meisjes enzo, maar toen besefte hij dat hij echt heel verkeerd bezig was enzo… En hij denkt dat dat nu ook zo is bij mij omdat ik natuurlijk nu ook nieuw leven, nieuwe dingen, nieuwe mensen enzovoort heb…)