Studeren bij Fontys of toch ergens anders?

Ik zit vanaf volgende week in mijn examenjaar en dat betekend dat ik ook een studie moet kiezen, Ik denk erover om een economische studie te gaan doen, Maar dat weet ik ook niet zeker. Ik heb het pakket E&M.
Maar nu hoor ik dat je fontys geen goeie hogeschool is om heen te gaan omdat ze je amper helpen en je er alleen voor staat. Ik ben redelijk zelfstandig ingesteld, maar ik zou het natuurlijk niet fijn vinden als ik helemaal in het diepe word gegooit… dus heeft iemand ervaring met het fontys (eindhoven ergens anders)? Want nu denk ik erover om naar Avans te gaan, maar die hebben niet heelveel keuze in economische studies. in den bosch en tilburg dan.

En is er iemand die ervaring heeft met economische internationel business studies?

Waarom ben je weggegaan? :slightly_smiling_face:

Ik heb geen ervaring met Fontys, maar laat je niet beïnvloeden door opmerkingen als ‘Dat je er alleen voor staat’.
Je zal op elke hogeschool in het diepe gegooid worden, maar je went supersnel en mocht er echt iets zijn, zijn er altijd mensen om je te helpen met eventuele problemen/vragen voor zowel school als thuissituatie. :slightly_smiling_face:
Ik heb een jaar IBL gedaan, maar wel volledig Engelstalig, dat is op Fontys niet zo of wel?

Ja dat is ook engelstalig bij fontys en bij avans vanaf het 3e jaar.
Wat het een beetje te doen? Ik ben goed in Engels en kan ook wel goed Duits lezen, maar de duitse grammatica toetsen gaan niet super goed bij mij terwijl ik het wel snap.
Maar je moet dus nog 2 extra vreemdetalen kiezen toch? buiten engels

Ik studeer nu al 3 jaar bij Fontys en ik ben er tevreden over.
Ik kan altijd terecht bij een docent als ik vragen heb en heb altijd goede steun gehad van mijn slb’er.
Je wordt bij iedere hogeschool in het diepe gegooid. Je moet een stuk zelfstandiger zijn dan op de middelbare school.