Studeren bij Avans of bij Fontys

Ik begin in September aan mijn nieuwe opleiding Bedrijfseconomie alleen twijfel ik nog of ik wil gaan studeren aan de Avans of bij Fontys.
Heeft er iemand ervaring met deze scholen?

Sowieso Avans :bowing_man:

Ik heb het naar mijn zin op het Avans :slightly_smiling_face:

Avans!!!

Avans! Fontys, vind ik naar mijn mening, echt een belabberde school. Ligt er natuurlijk aan waar je zit, maar gewoon het gehele plaatje is beter bij Avans. Nogmaals, dat vind ik.

Avans! Ik heb een jaar Fontys gedaan en dat was echt een chaos.
Avans is veel beter geregeld in elk geval, maar als ik jou was zou ik bij allebei de scholen een meeloopdag doen.

Ligt eraan waar, maar ik zeg sowieso fontys. Een goede vriend van me zit op Avans en die school lijkt het echt niet helemaal bij elkaar te hebben. Sowieso vind ik de school zelf niks, en erg arrogant overkomen. ’ Kijk wij zijn de beste ’

Ik ga communicatie studieren op Fontys, sowieso is de studie op Avans anders. Ik weet niet of dat met jou studie ook zo is natuurlijk, maar ik zeg Fontys, ondanks dat Avans voor mij veel dichterbij is.

Ik zit zelf op de Fontys en wij staan bij mijn opleiding ruim boven de avans (bij elsevier etc). Heb het zeker naar mijn zin bij de Fontys. Welke locatie wil je heen gaan trouwens?