Studeren aan de HVA (2012-2013)

Zijn er mensen die op de HVA een opleiding gaan volgen? Wat gaan jullie doen? Ikzelf ga HBO Rechten volgen. Ben benieuwd of meer mensen dit gaan doen. Vind hier je lotgenoten!

Ik ga logistiek doen! Dat is bij locatie leeuwenburg :slightly_smiling_face:

oeps dubbel.

Als ik niet was blijven zitten zucht, dan had ik bestuurskunde gedaan. Nu een jaartje wachten!

JA! ik ga aviation studies studeren op locatie leeuwenburg :slightly_smiling_face:

Ik ga media, informatie en communicatie doen!

Wel als ik word aangenomen…

up

Uuuppp

Ik ga aankomend schooljaar hbo rechten doen @ HVA
Gezelligheid al 2 + 1 (mij) die dus in deze topic rechten gaan doen

Waarschijnlijk niet na de zomer maar dat jaar erop naar de HvA
Denk MWD of anders Rechten of SJD. Haha. Maar er komt een nieuw gebouw toch waar bijna alle locaties bij elkaar in één komen? Waar komen jullie vandaan dan als jullie HvA gaan?

Ik heb een kamer in amsterdam gevonden dus voor mij is het lekker dichtbij :slightly_smiling_face:

Hoe heb je die gevonden als ik vragen mag? En hoeveel betaal je er voor?

www.studentenwoningweb.nl en met incl. huurtoeslag 288 :slightly_smiling_face:

dat is best goedkoop!

Weten jullie trouwens wat voor foto je moet gebruiken voor je collegekaart?

¤288,- is SUUUUPER goedkoop voor Amsterdam, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?! Dan zit je neem ik aan niet in het centrum en is het een vrij kleine kamer of niet? En anders ben je echt super lucky.
Trouwens BEATITUP, ik zal je binnenkort terug noten!

Het is Amsterdam zuid-oost, maar ik ben er tevreden genoeg mee haha. Er kwam op die site in 1x ongeveer 700 woningen vrij, omdat het nieuw was. Dus iedereen die reageerde kreeg hem eigenlijk gelijk. Het is 18m2 met een eigen badkamer en klein keukentje

Ik ga ook hbo rechten doen. Vind het best spannend trouwens!!