Studentmobiel

Hoe komt het dat de prijzen op studentmobiel goedkoper zijn dan de site zelf van de provider?
En dan heb ik het over de prijzen van het toestel zelf wat je eenmalig moet betalen

Bij abonnementen kun je meestal een mobiel voor een lage prijs erbij kopen, of zelfs gratis krijgen. Hoe dit precies zit weet ik niet, maar is dus niet alleen bij Studentmobiel.
Studentmobiel heeft vaak wel redelijk goedkope aanbiedingen. Volgens mij zijn dit gewoon contracten die ze afsluiten met providers, bv. ‘jullie mogen zoveel abonnementen (ver)kopen voor deze prijs’. Omdat het afsluiten via Studentmobiel gaat, hebben zowel zij als de provider snelle winst. Is gewoon betrouwbaar maar de service is niet altijd even goed.
En gewoon goed de voorwaarden lezen, maar dat moet altijd :slightly_smiling_face:

ik denk ook idd dat ze afspraken hebben met de providers.
studentmobiel is iig wel betrouwbaar en ik vind de service ook goed

Wil ik ook weten, ze hebben inderdaad echt goedkopere abonnementen tussen zitten :stuck_out_tongue:

up
want ik zit nu echt te twijfelen of ik het wel moet doen.
want die abonnementen zijn wel heel goedkoop

het is echt betrouwbaar daar :slightly_smiling_face: ik heb er een abonnement gehad en mn oom neemt daar altijd abonnementen, nooit problemen gehad.

ze zijn betrouwbaar! :slightly_smiling_face:

Serieus, wat zeur jij nou? Anders kunnen we net zo goed zeggen, ja waarom het forum op girlscene, je kunt toch alles opzoeken op internet :confused: Het is idd wel zo dat sommige topics zinloos zijn, maar als ze haar antwoord heeft kan het topic toch gewoon gesloten worden?