studentenvereniging relatie.

Hallo Allemaal,

Ik zit bij een studentenvereniging en nu vroeg ik me af, waarschijnlijk is dit een hele rare vraag, maar mag je een relatie hebben met iemand buiten de vereniging of iemand die bij een andere vereniging zit.
Ik weet niet of dit echt compleet nergens op slaat, maar ik moet het gewoon even zeker weten en ik heb geen zin om het daar te vragen.

Het zou echt te belachelijk voor woorden zijn als dat niet zou mogen toch?

Ik weet uit ervaring dat het ‘mag’.

Jaa dat is eigenlijk ook wel zo.
Ze kunnen het ook niet gaan verbieden, maar ik
heb niet echt zin om een scene te maken.
Maar bedankt!

Tuurlijk, ken genoeg mensen die dat hebben.

Oke bedankt! Ja bij ons heeft echt niemand, volgens mij, een relatie buiten de vereniging om.

Ja het kan wel moeilijk zijn, je bent toch meestal 1 avond per week weg en als je een strenge vereniging hebt meerdere. Ook moet jij dan naar dingen toe of dingen doen waar je vriend dan niet naar toe kan, wat soms vervelend kan zijn… Maar persoonlijk ken ik niemand die er echt problemen mee heeft.

Ja inderdaad! Hij zit bij een andere vereniging. We zitten beide ook bij een behoorlijk strenge. Ik ga het toch maar wat stil houden haha. Niet op facebook zetten bijvoorbeeld.

Tuurlijk wel :’) als ze er een probleem mee hebben, zou ik eruit stappen.

Joh, we leven niet in de tijd van de verzuiling :’)

Zo klinkt het bijna als een religie ofzo…

Of course! Het is geen sekte joh. :’’-) En mocht het niet, dan was ik daar gelijk weg.

Waarom niet? In de vereniging solliciteer je toch niet naar een nieuw vriendje ofzo? Het is toch bedoeld voor jouw plezier?

Tuurlijk mag dit :slightly_smiling_face:

Het mag enkel niet tussen een commillito en een schacht voor de doop. Omwille van dat moest de relatie stuklopen voor de doop en de schacht zich hierdoor niet laat dopen. De commillito krijgt dan een razé :slightly_smiling_face: Hier in Brussel toch

Hopelijk wel.
En laat jij je leven zo beheersen door een of andere vereniging? Ik zou gewoon lekker een relatie aangaan met degene die ik echt leuk vindt. Daar heeft iemand anders niks over te zeggen.

Woow, dit lijkt net Chinees x’).

een commillito is gewoon iemand die gedoopt en ontgroend is. :slightly_smiling_face: Niet heel moeilijk hoor :wink:

En met schacht en doop wordt bedoeld?

hmm, ik snap niet dat je niet weet wat die termen betekenen als je in een studentenvereniging zit.

Woon je soms in nederland? dan kan ik het wel begrijpen :grinning:

Ik woon idd in Nederland, en zit niet in een studentenvereniging =’).

Why not?