Studentenstad Leiden?

Hee,

Ik wil volgend jaar waarschijnlijk studeren in Leiden, en later ook op kamers. Nu vraag ik me af hoe Leiden zelfs is als studentenstad. Woont iemand zelf op kamers in Leiden of kent een zus/vriendin/vriend die in Leiden op kamers zit? Het komt op mij nogal duf over namelijk, qua uitgaan etc.

Ik heb 17 jaar in Leiden gewoont en ik vind het echt dood. De stad is saai en je kan er ook niet leuk uitgaan.
(maar dat is mijn mening)

Leiden vind ik persoonlijk wel leuk hoor, maar ik woon hier al 14 jaar,

Ik woon naast Leiden, maar ik vind het wel een gezellige stad opzich! Misschien moet je er zelf eens een weekendje naartoe?

Ik heb een jaartje in Leiden gestudeerd. Niet op kames, reisde elke dag heen en weer. Leiden is wel een leuk studentenstad, mensen zijn gezellig enzo. Alleen er heerst wel echt concurrentie tussen studentenverenigingen dat vond ik wel jammer. Hier in Rdam vind ik het studentenleven wel leuker.

Ik woon naast leiden, stad vind ik erg leuk! Vooral met 2 & 3 oktober (a) Maar qua een kamer zoeken, succes. ;p

Woon vlakbij Leiden. vind het geen aanrader. beetje saaie stad

Vrijdag ga ik daar naar en feestje, ben benieuwd :slightly_smiling_face:
Ze zijn er daar wel héél veel van de studentenverenigingen en tja… daar moet je van houden.

Hoihoi, ik woon naast leiden.
om te shoppen is het wel chill… misch beetje klein… maar alles beter dan warmond!
qua stappen? mhua. idonno. je het incasa, en ,de bob ,en ,de hifi en nog wat andere dingen dat is wel leuk maar niet echt dat er nou een heel nachtleven is in leiden xdd
2&3 oktober zijn geweldig! :relieved:

Succes!

sassemer hieer

Ik woon er vlakbij en heb deze indruk ook wel enigszins. De uni maakte ook niet zo’n indruk op me.

Mij lijkt het echt helemaal 10x niks. Het is echt een ballenstad. Dus als je houdt van heel veel kak en studentenverenigingen moet je er vooral heen gaan.

Haha mijn vermoedens komen wel een beetje uit.