StudentenOV Antwerpen

Haay meiden!

Ik vroeg me af; ik heb een studentenreisproduct (weekabbo) waarmee ik gratis in Nederland kan reizen, maar stel dat ik naar Antwerpen/Brussel wil. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk in Nederland nog gebruik maken van mijn gratis-OV… Wat is dan het laatste Nederlandse station waarvandaan ik naar Antwerpen/Brussel kan? Want het lijkt me dat als ik vlak voor de grens uitcheck en een kaartje koop naar antwerpen/Brussel dat dat het goedkoopst is. Tips en info welkom :slightly_smiling_face:

Dit is écht een goede tip thanks! Nu vraag ik me wel af waarom de ene 4,60 is en de ander 42 euro terwijl er maar een uur verschil in zit? (ik ben niet zo’n openbaar vervoer expert)

Ooohh! Heel erg bedankt ! :hugs:

Ja je kan online aanvinken dat je in nl 100% gratis reist en anders er in Roosendaal uit om daar een kaartje te kopen. Dat is het laatste station.

Ook bedankt ! :hugs:

Vanaf station Roosendaal kan je voor €6 met de trein naar Antwerpen, naar Roosendaal kan je gewoon gratis reizen met je studentenov

heb het al meegemaakt dat ik van amsterdam naar antwerpen moest, gewoon meteen internationaal boeken was veel goedkoper dan gewoon stoppen aan roosendaal en daar een kaartje kopen voor belgië