Studenten SPW/SAW/SPH/MW

Hallo!

Ik mis hier echt een topic die over deze opleidingen gaat, er is wel een verpleegkundige topic maar dat is toch weer net een tandje anders!

Ik studeer zelf sociaal agogisch werk en ben over 2 maanden klaar met mijn opleiding. Ik wil misschien nog een HBO hier achteraan doen maar daar twijfel ik nog over.

Welke opleiding doen jullie?

Groetjes Freud :upside_down_face:

Nog een half jaartje en dan ben ik klaar met mijn SPH. Hiervoor heb ik SPW (kinderopvang) gedaan.

Wil je dan uiteindelijk in de kinderopvang werken?

-

Ik zit in het 2de jaar van PW niveau 3

Ik heb een halfjaar SPH gedaan en vind het echt een ongelofelijk saaie verschrikkelijke kut opleiding. Ben zo blij dat ik gestopt ben. :bowing_man:

-

Ik had een vraagje, is er een studie die op deze studies lijkt op de Universiteit en welk vakkenpakket is handig om te hebben als je dit soort studie leuk vind???

ik zit in het tweede jaar maatschappelijk werk en dienstverlening op de HAN in Nijmegen

ik zit in het laatste jaar van de opleiding maatschappelijk zorg, ik doe nu nog niv. 3 maar wil weer omhoog wss naar niv. 4. Ik vind het echt zo leuk om mijn cliƫnten blij te kunnen maken met kleine dingen en dat je dit ook echt duidelijk in hun gedrag ziet.

Volgensmij kun je met elk pakket instromen op de meeste sociale studies. Maar ik denk dat C&M het beste aansluit.

Ik heb sociaal agogisch werk gedaan en afgerond en nog een jaartje sociaal pedagogische hulpverlening maar daar ben ik mee gestopt.

nu werk ik 30 uur op een zorgboerderij voor ouderen .