Studenten laptop voor een studenten prijsje.

Hoi hoi allemaal!

Ik ben Blubberbil (echt? ja!) en ik ben nog geen student maar eentje in spé :stuck_out_tongue:
Maar ik zoek dus nu een niet al te dure laptop die ook nog eens supergoed is, maar ik kan maar geen keuze maken! Ik moet hem in mijn studententijd ook nog gebruiken, dus ik dacht dat iets met Windows wel het makkelijkst was als je met medestudenten werkt.

Heeft iemand een suggestie?
Hij moet wel minimaal een 3 sterren intel-processor hebben ofzo. Anders mag ik 'm niet kopen van m’n moeder ._.

Thank you !

xx

Wat voor opleiding ga je doen?

Fysiotherapie (1e keus) en als 2e keus ook iets in die richting, maar weet nog niet precies… (:

Maar ik heb hem nu ook nog nodig voor mijn VWO en voor zelfgebruik etc (:

geen idee, ben voor mezelf ook nog een laptop aan het zoeken haha!
zie dit maar als een up

Haha, oké (:
Ik heb er ook zo’n hekel aan dat je denkt dat je een goedkope laptop ziet die goed is, en dan moet je er nog 19% btw over betalen -.- Echt zo’n ‘WTF’ situatie xD

Dell inspiron (morgen gratis verzending :slightly_smiling_face: )

al is die niet heel goedkoop ofzo :’]

ik heb zelf een asus, gewoon de meest standaard, gebruik hem ook voor mijn studie en msn enzo, het is echt een prima, stevige laptop en ook best goedkoop!

Ik heb zelf een Sony Vaio… Zijn niet de goedkoopste alleen. Ik denk dat je je het best kan laten informeren in een computerspeciaalzaak of zo… (:

Ach… het is maar net wat je er mee gaat doen. Als je een ICT opleiding oid. gaat doen, iets met veel computers dan is de Mac een goede investering. Het is mss duur in de aanschaf, maar je hebt iig zekerheid dat je laptop je studententijd overleefd. Ik zie het zelf om me heen, ik volg een design opleiding, in het tweede semester zijn er al enkele Windows laptops gesneuveld. Tja… dan moet je ook maar een Mac kopen. Haha, maar als je eigenlijk alleen bezig met Office Word en wat powerpoints dan is elke goedkope laptop wel OK.

Oh ik vind de site van dell grappig :stuck_out_tongue: ik ga even al die inspirons bekijken hoor (:

Dell Inspiron 15 of Dell Inspiron 15R xD?
Ik moet hier echt meer verstand van krijgen.
Morgen ofzo maar even op zoek naar een computerzaak en rondvragen (:

Niet even over de prijs maar wel even twee andere dingetjes waar je aan moet denken:
Zelf moet ik nog wel een eindje reizen om op school te komen (ik ga nog op kamers) en dit waren wel belangrijke punten voor het kopen van een laptop:

1. niet te groot (zelf heb ik een 13 inch laptop, een netbook heeft dan weer te weinig capaciteit).
  2. je moet navragen of hij niet te warm wordt op je schoot, anders kun je hem niet gebruiken in de trein :stuck_out_tongue:. Ik weet niet precies hoe het zit maar het kan dat dat dingetje waar de laptop de warmte uitlaat superwarm wordt, moet je niet hebben.
    Zelf heb ik een acer.

Oke ik ga domme vragen stellen (:
Kijk ik zit nu even op de laptop van m’n broertje, want niet is nu naar school (gnagna) maar hier zit dus al wel standaard Word enzo op. Hij heeft het er niet bijgekocht of iets. Hoe zit dat bij andere laptops dan? (Sjesoes wat een gedoe (’: )

of is dat dan officer starter? blablabla (:

@airtha
Dankje (:
Ik denk namelijk dat ik eerst ook een (half) jaartje met de bus/trein ga reizen, dus dat zijn weer handige tips! (:

^ Bij de meeste laptops zijn die al erbij gedownload. Meestal bij alle laptops :astonished:

Ik geloof dat je dat er bij moet kopen? Bij mij heb ik altijd op Windows PC en laptops zelf word erop moeten installeren, maar dat is makkelijk illegaal te krijgen en ook niet duur om te kopen ofzo.

Dank u (:
Ik ben nu aan het zoeken maar het is tegen deze tijd snel beslissen want er zijn nu allemaal aanbiedingen. Tijdsdruk. Whaaaaa xD