Studenten laptop voor een studenten prijsje.

Hoi hoi allemaal!

Ik ben Blubberbil (echt? ja!) en ik ben nog geen student maar eentje in spé :stuck_out_tongue:
Maar ik zoek dus nu een niet al te dure laptop die ook nog eens supergoed is, maar ik kan maar geen keuze maken! Ik moet hem in mijn studententijd ook nog gebruiken, dus ik dacht dat iets met Windows wel het makkelijkst was als je met medestudenten werkt.

Heeft iemand een suggestie?
Hij moet wel minimaal een 3 sterren intel-processor hebben ofzo. Anders mag ik 'm niet kopen van m’n moeder ._.

Thank you !

xx

Wat voor opleiding ga je doen?

Fysiotherapie (1e keus) en als 2e keus ook iets in die richting, maar weet nog niet precies… (:

Maar ik heb hem nu ook nog nodig voor mijn VWO en voor zelfgebruik etc (:

geen idee, ben voor mezelf ook nog een laptop aan het zoeken haha!
zie dit maar als een up

Haha, oké (:
Ik heb er ook zo’n hekel aan dat je denkt dat je een goedkope laptop ziet die goed is, en dan moet je er nog 19% btw over betalen -.- Echt zo’n ‘WTF’ situatie xD

Dell inspiron (morgen gratis verzending :slightly_smiling_face: )

al is die niet heel goedkoop ofzo :’]

ik heb zelf een asus, gewoon de meest standaard, gebruik hem ook voor mijn studie en msn enzo, het is echt een prima, stevige laptop en ook best goedkoop!

Ik heb zelf een Sony Vaio… Zijn niet de goedkoopste alleen. Ik denk dat je je het best kan laten informeren in een computerspeciaalzaak of zo… (:

Ach… het is maar net wat je er mee gaat doen. Als je een ICT opleiding oid. gaat doen, iets met veel computers dan is de Mac een goede investering. Het is mss duur in de aanschaf, maar je hebt iig zekerheid dat je laptop je studententijd overleefd. Ik zie het zelf om me heen, ik volg een design opleiding, in het tweede semester zijn er al enkele Windows laptops gesneuveld. Tja… dan moet je ook maar een Mac kopen. Haha, maar als je eigenlijk alleen bezig met Office Word en wat powerpoints dan is elke goedkope laptop wel OK.