Ik weet eigenlijk niet of iedereen mij hier kent? Ik neus al een aantal jaar rond op girlscene en reageer vooral veel in de crea bea topics. Mijn naam is Floep, ik ben 21 jaar en studeer voor vormgever.
Nou doe ik voor mijn studie onderzoek naar gezond eten en naar een aantal artikelen die ik veel ben tegengekomen de afgelopen tijd.
De koppen van de artikelen vatten eigenlijk mijn onderzoek goed samen:
“Nederlanders worden steeds dikker”
“Studenten leven alleen nog maar ongezond en worden steeds dikker”
“studenten/jongeren worden steeds dikker”
“Alle studenten leven ongezond, dit heeft invloed op later”
Er zijn best veel onderzoeken gedaan naar hoe het precies komt dat mensen dikker worden (in verhouding met lang geleden). Ik kan me best vinden in het feit dat mensen dikker kunnen worden doordat ze minder bewegen, en dan heb ik het over dat er vroeger natuurlijk alleen maar in de landbouw gewerkt werd en je tegenwoordig veel kantoorbanen hebt. Daarnaast zijn de verleidingen in de supermarkt natuurlijk ook echt heel erg groot.
Vooral de laatste kop maakte mij een beetje boos? Ik ben zelf student en leef heel erg bewust (probeer ik). Hoe zit dat met jullie? Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden. Vinden jullie ook dat nederlanders steeds dikker worden? Dat het vooral bij studenten goed te zien is?
En hoe leven jullie? Eten jullie gezond? En doen jullie aan sport?
Het gedeelte dat hier stond heb ik even weggehaald ivm reclame. De rest van het bericht vind ik prima, maar het is niet de bedoeling dat je voor een eigen project reclame maakt.