Studente ruimt op! :) Veel leuke (zomer)items, lage prijzen! :D rokjes/topjes et

Hoi! Ik heb mijn kledingkast opgeruimd en ik kan zoveel weg doen waar ik jullie blij mee hoop te maken! Ik ben zelf aan het sparen voor een reis met mijn vriend dus het geld kan ik goed gebruiken :slightly_smiling_face:

• Ik ruil niet
  • Bij twee items krijg je de derde van mij met 50% korting
  • Graag PM鈥檈n of hieronder reageren mag natuurlijk ook! :grinning:
  • Alle kleding die ik hier aanbied is 贸f nauwelijks gedragen, 贸f nieuw.
  • Mocht je meer items willen dan kun je dat aangeven, dan maak ik er gewoon een leuk prijsje van . Alles moet namelijk weg!
  • alle maten zijn S, tenzij anders aangegeven
  • Gedurende de dag of week voeg ik nog meer toe!

1. Festivaltopje, zalmroze! Voor meiden met niet groter dan cup C of D. Nooit gedragen. 5 euro

1. Zomers topje met flamingo鈥檚! Ik strijk hem uiteraard nog even voordat ik hem naar je opstuur.
    Nooit gedragen. 4 euro.

1. Bralet/topje! Miskoop geweest, nooit gedragen aangezien hij te klein is. Voor meiden met max. cup A of B, een kleine C zou misschien ook nog kunnen. 5 euro.

1. Lief blousje, het is een doorschijnend stofje met daarover heen een kant van bloemen. Hooguit twee keer gedragen. 5 euro

1. Mooi boho jaguar rokje van de Bershka鈥 Zo balen dat ik hem niet pas. Het is officieel een M, maar ik zou zeggen dat hij eerder past met meiden die maar XS/S hebben. 5 euro! :slightly_smiling_face:

[/URL]
6. Dit leuke jurkje is wel gedragen, maar niet veel. 4 euro

1. Heel mooi klassiek jurkje met stippen! Ik had de flits aan toen ik foto鈥檚 maakte, het is een lichtroze onderlijfje met daarover heen een doorschijnend zwart jurkje met zwarte stippen. Staat supermooi. In het echt schijnt het lichtroze er niet zo erg door als het nu lijkt. 5 euro

1. Bodycon jurkje van de Mango,ook nog in de huidige collectie. Alleen gepast. Het jurkje is helaas best kort, als je langer bent dan 1.75 is het te kort denk ik. Maar verder kleedt het mooi af! Jurkje was nieuw rond de 35 euro, je mag hem overnemen voor 7 euro.

[/URL]
8. Leuk zwierig rokje met een gouden band. Super voor in de zomer! Wel gedragen. 3,50 euro

[/URL]
9. Cocktailjurkje van Object, eenmalig gedragen naar een gala. De sliertjes hebben een superleuk boho en speels effect! 7 euro

[/URL]
10. Simpele half doorschijnend blousje. Niet gedragen. 2,50 euro.

1. Leuk sportsetje van forever21! Helaas nooit gedragen want ik heb veel te veel sportkleding. Maat S. 8 euro voor het hele setje.

1. Rokje met aztec print, ook nog nooit gedragen. Ik strijk het nog even voor je voor ik het verstuur uiteraard! 4 euro.

https://omodaimg.xcdn.nl/large/beige-fred-de-la-bretoniere-espadrilles-311006/FRED%20DE%20LA%20BRETONIERE/54105_7.png

1. Espadrilles van fred de la bretoniere! Alleen in huis gedragen, maar ik pas ze helaas niet. 35 euro. Nieuwprijs is 100 euro

Van alles moeten eigen foto鈥檚 zijn, dit moet binnen 24 uur gebeuren anders wordt je topic gesloten

mag een niet-eigen foto ter verduidelijking wel erbij? Dus eigen foto 茅n niet-eigen foto?

Ja sure, dat mag, maar dus sowieso wel een eigen. (:

kun je misschien een betere foto maken van nr. 7? Want er staat dat ie licht roze is maar ik zie bruin. En hoe lang is ie?

Kun je die en nr. 8 (het rokje) reserveren?

Aangezien je nog steeds geen eigen foto鈥檚 van alles hebt, wordt hierbij je topic gesloten