Ik heb even gezocht in oude concentratieproblemen topics, maar ik kon niet echt antwoord op mijn vraag vinden, deze luidt als volgt;
Ik zit zojuist op het HBO en heb heel erg moeite met de draad weer op te pakken, alles is erg heftig wat er is gebeurd en heb last van alles te verwerken denk ik, verhuizing na verhuizing, nieuwe klas, nieuwe school, op mezelf wonen, voor mezelf zorgen etc. ik hoop dat jullie het herkennen?
nu heb ik dus mijn eerste module niet gehaald, omdat ik me niet meer kon concentreren voor de toetsen, vanwege de drukte, de studie vergt erg veel tijd en is erg druk. de opdrachten en het huiswerk vliegt me om mijn oren en ik heb zo’n faal gevoel dat ik steeds er achteraan moet rennen om het bij te kunnen houden.
het probleem is dus ook dat ik me niet kan concentreren en alles op het laatste moment maak… wat erg slecht is … en dan geen tijd meer heb om te leren voor de tentamens…
in het nieuwe jaar ga ik een cursus effectief studeren volgen zodat ik misschien wat beter kan plannen etc. maar in die tussentijd moet ik nog wel module opdrachten inleveren en tentamens leren,
dus mijn vraag aan jullie is;
hoe krijgen jullie zulke ‘schoolproblemen en concentratieproblemen’ voor elkaar?
ik ben erg benieuwd naar jullie manier van aanpak
veel liefs, Twittie