Struggles waar ik heel erg mee zit

Hoi lieve dames. Ik heb iets waar ik heel erg mee zit. Ik had een ex en nadat het uitging zat ik echt in een depressie want k wou alleen hem…

na vele maanden besloot ik dat het niet verder kon zo en dat het tijd was voor leuke dingen. Zoals met mn oma naar de markt gaan, want dat wou ze graag.
Zo gezegd zo gedaan. We liepen langs een kraampje met twee hele leuke jongens en een daarvan keek mij hele tijd aan. We snuffelden even rond en gingen daarna weer weg.

Twee maanden later ging ik weer naar de markt, maar dan alleen. Toevallig zag ik diezelfde jongen weer. Hij begon een heel gesprek te houden en zei: hey jij bent melissa toch? We hebben even gepraat tot een vriend van me ook kwam (hij blijk daar te werken) en toen liepen die vriend en ik weg na een tijdje. Achteraf besefte ik dat ik nooit mn naam tegen die jongen heb gezegd.

Die ene vriend en ik gingen wat eten en hij maakte ook een selfie van ons, dat vond ik niet raar ofzo. En hij vroeg: vond je thomas niks voor jou? Ik: die jongen van net? Hij: ja. Ik: hij is wel een leuke jongen. Hij: als die je nummer vraagt mag ik het dan geven. Ik: uhmm ja dat kan

Toen ik thuis was vroeg ik nog aan m: moest je dat van die thomas vragen ofzo? Maar hij zei van niet. Uiteindelijk heeft ie mn nummer gegeven en hebben thomas en ik geappt. Dat is nu een week geleden sinds ons eerste contact

We hebben gister afgesproken en zijn uiteten gegegaan en hij is zoooo lief! Hij behandeld me gewoon als een prinses. Hij zei dat hij die vriend van me een briefje had gegeven met zn nummer erop voor als ik geinteresseerd was, maar hij was dat briefje kwijtgeraakt. En hij heeft heel facebook afgezocht naar me en toen die me uiteindelijk vond durfde die me geen berichtje te sturen, vandaar dat ie mn naam ook wist. Hij is een persoon die niet alleen zegt dat ie me leuk vindt, maar dat ook toont! Ik heb me nog nooit een prinses gevoeld, maar hij toont dat echt (je kan zn gedrag echt vergelijken met michael scofield uit prison break naar sara toe, precies zo is hij)

Maar nu komt het… we hebben een leeftijdsverschil van 7 jaar. Ik ben net 20 en hij bijna 27. Ik weet niet of dat een normaal verschil is? En hij is geen lelijke jongen om te zien, maar ook niet echt knap. Deze twee dingen houden me echt tegen om iets te beginnen met deze jongen, maar ik weet zelf dat ik niet zomaar meer zo iemadn zal tegenkomen. Qua interesses hebben we ook dezelfde smaak en hij zegt dat het voorbestemd is omdat hij de eerste keer dat ie me zag dacht: ik heb dr nummer niet gevraagd uit respect voor dr oma, maar als ik haar nog een keer zie dan is het voorbestemd. En dat is precies wat er is gebeurd. Zouden jullie een issue maken van het leeftijdsverschil en uiterlijk…? Want ik snap mezelf ook niet meer…

Ps. Namen zijn veranderd

Ik zou dit leeftijdsverschil totaal geen probleem vinden. Ik vraag me alleen wel af of je hem echt leuk vindt. Het gaat er niet om of hij knap of lelijk is, het gaat erom of jij je fijn bij hemt voelt en het gevoel hebt dat je samen met hem wilt zijn.
Dat je zegt dat je het idee hebt dat je niet weer zo iemand tegen zal komen, komt op mij over alsof je met hem verder zou gaan omdat je het idee hebt dat je anders in de toekomst alleen blijft.

Ik zou gewoon nogmaals met deze jongen afspreken en ontdekken hoe jouw gevoel zicht ontwikkeld. Hij komt in ieder geval over als een normale en leuke jongen :wink:

^^Wat @mevrouwgiraffe zegt. Ik vind dit leeftijdsverschil niet zo erg en als jullie elkaar echt leuk vinden, zou ik ervoor gaan!

Hey lieve meiden
Ik heb iets waar ik ook erg mee in de maag zit.
De laatste 2 á 3 maanden date ik met een jongen die ik al best een lange tijd ken alleen zien we elkaar nu als soort van “lovers” denk ik.
Alleen nu is het probleem ik ga eind februari 6 weken naar Berlijn voor training voor m’n stage. En ga midden april 5 maanden stage lopen in een vliegtuig waar mijn basis Dusseldorf is. Dus dat betekent dat ik daar intern ga wonen. Nu is dit maar anderhalf uur van mijn eigen woonplaats af. Alleen ben ik erg bang dat ik die jongen ga missen of dat hij niet verder met me wil (dan bedoel ik een relatie nemen) want ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij ook. Hebben jullie tips voor mij??

Dabkjewel voor je antwoord. Het is nog niet dat ik m echt leuk vind, ik krijg zelf geen kriebels van m nog ofzo, maar hij is wel iemand met wie het gewoon heel goed klikt

Ik zou nog een keer met hem op date gaan, dan kom je er vanzelf wel achter of je hem leuk vind.
De leeftijd zou ik ook geen probleem vinden, ik zeg ga ervoor!

Aahww maar dat is toch superlief gewoon ervoor gaan en dan zie je vanzelf waar het op uitloopt :slightly_smiling_face:

Super leuk verhaal.
Ik zou gewoon nog een keer met hem afspreken en het leeftijdsverschil is niet zo’n probleem lijkt me. Als je hem echt leuk vind is daar niks mis mee.