Sorry dat dit bij de verkeerde toppic staat maar ik had geen idee waar dit bij hoorde.
Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb meerdere stiefzussen. De stiefzus aan de kant van mijn moedet geef ik al jaren een cadeautje voor haar verjaardag en mijn echte zus ook. Ik geef aan mijn twee andere stiefzussen (de kant van mijn vader) geen cadeautje. Omdat mijn ene stiefzus aan de kant van mijn vader binnenkort 18 wordt, wilde ik haar wel iets geven. Het probleem was alleen dat ik mijn andere stiefzus dan ook iets moet gaan geven voor haar verjaardag. Ik had besloten dat ik haar voortaan dan ook maar iets zou geven.
Vandaag hadden we het over verjaardagen en toen vroeg mijn vader of ik van iedereen die ik iets geef ook iets terug krijg. Toen zei mijn stiefzus die 18 wordt: “Nee, want ik geef niks terug.” (Ze weet al dat ik haar iets wil geven). Nu twijfel ik dus of ik haar iets moet geven. Beide stiefzussen vergeten de verjaardag van mij (en mijn echte zus) altijd dus we krijgen ook vaak geen felicitatie. Wat zouden jullie doen? Sorry voor het lange verhaal.