Struggles met mn haar

hooii kan iemand misschien helpen met hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen? m’n haar is zeg maar half stijl half golvend/krullend en ik weet echt niet wat ik ermee moet. Na het wassen is het ook altijd super pluizig en met los haar slapen is ook geen optie maar zou niet weten wat voor haarstijl wel zou kunnen.

Ook misschien iemand die goeie producten heeft waarmee je haar misschien sneller licht word in de zon? of is dit heel slecht voor mn haar? vroeger was ik namelijk heel blond maar me haar is nu donkerblond/lichtbruin maar zou het leuk vinden als ik misschien weer wat lichter haar kan krijgen. Verven wil ik alleen liever niet omdat dat een beetje duur is.

alvast bedankt iedereen voor de tips!!
xx

Hejj ik had hetzelfde en heb toen een satijnen kussensloop gekocht. Daardoor pluist het haar minder. Verder gebruik ik haarolie ook heel fijn!
xx

HEb je al haarspoeling met bio appelazijn geprobeerd na het wassen van je haar?HEt maakt je haar echt glanzend en sterk.
Er zijn wel verschillende natuurlijke middelen om blond haar lichter te maken. Kamille is ook zoiets dat helpt. Hier een natuurlijke shampoo met kamille voor blond haar. Biologische etherische olië van rozemarijn is bv ook heel goed voor je haar.