Struggles met mijn haar

Sinds een jaar geleden zit mijn haar gewoon echt niet meer. Voorheen was het heel erg vol en krulde het mooi. Ik ga nog wel gewoon elke 2 á 3 maanden aan de kapper. Ik verf mijn haar nu ongeveer 2 jaar en zelfs toen mijn haar bijna wit was geblondeerd zat het nog mooi. Maar vorig jaar heb ik een keer mijn haar 3 keer achter elkaar geverfd ( omdat het per ongeluk veel donkerder werd dan verwacht), daardoor was er ook haar afgebroken. Inmiddels is mijn haar weer bijna helemaal hersteld en zijn de korte plukjes bijna weer bijgegroeid.

Hier zat mijn haar nog mooi

Vroeger had ik heel veel krullen in mijn haar en momenteel heeft mijn haar gewon wat slag. Alleen ik weet totaal niet of ik het nou onder de douche moet borstelen met creme spoeling er in, of dat ik het na het douchen moet borstelen etc. En als ik het niet borstel na het douchen is mijn haar echt een bosje touw en klit het heel erg. En als ik het wel borstel na het douchen valt mijn haar heel erg sliertjes. Als ik het dan heb geborsteld doe ik er altijd perfecte krul creme in. Maar het is dan nooit een geheel zeg maar. Ik wil zo graag dat mijn haar weer goed zit.

Zo is mijn haar nu

up

De haarstructuur kan ook veranderd zijn omdat je ouder word. En als je nu alleen slag hebt, is de kans groot dat dat ook zo blijft. Dan kan je er nog zoveel producten voor krullen insmeren, maar dat zal weinig effect hebben.

Verzorg je haar gewoon goed met een crèmespoeling of conditioner en eenmaal per week een voedend crème masker voor beschadigd haar.

Ik zou eerder een krul shampoo of producten die de krullen mooi maken gebruiken, sinds het haar niet zo beschadigd is.

Dit mag in het algemeen kapseltopic!

(Slotje haha)