Lieve girls, dit wordt een lang bericht, hoop dat jullie de moeite nemen om het te lezen
ik hoorde van een vriendin dat ik hier goede raad kon krijgen. Ik zit namelijk met een enorm probleem!!!
Ik ben namelijk heel erg kwaad op mijn aller aller aller beste vriend. Deze specifieke jongen ken ik nu al 4/5 jaar en ik bel minimaal 3x per week een uur met hem. Nu heeft hij iets heel lulligs gedaan; ik was namelijk vorige week naar hem toe gegaan (hij woont een uur bij mij vandaan) en toen hebben we seks gehad. Ik was er kapot van, ik had er niet over nagedacht en vond het vreselijk, hij veranderde namelijk op een van vriend naar een jongen waarmee ik een one night stand heb gehad. Gelukkig is hij mān beste vriend en heb ik er lang over met hem gepraat waarna we tot de conclusie zijn gekomen dat het maar beter is dat we het moeten vergeten. Nu hoorde ik gisteren van een ander vriendinnetje dat ze wist dat wij hadden geslapen en vertelde ze 2 andere dingen waarover hij had gelogen ( recht in mijn gezicht, 4x achter elkaar). Als laatste heeft hij een filmpje gemaakt van mij terwijl ik met een jongen dingetjes aan het doen ben . Hij zei dat hij het nooit zou doorsturen maar toen had hij het al verstuurd in zijn groepschat⦠Ik vond het vervelend maar ik kon er mee leven als hij het niet verder zou doorsturen, nu hoorde ik van een andere vriendin dat zij dat filmpje had gezien!!!
Toen vond ik dat de maat vol was en heb ik hem geblokkeerd op whatsapp en ontvriend op FB. Hij heeft natuurlijk geen idee wat er aan de hand is. Maar hier is dus mijn probleem: Hoewel ik boos op hem ben, mis ik hem vreselijk!!! WHAT TO DO?
?? sorry het was een lang bericht maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Heel veel liefs xxxxx