struggles met mijn aller beste vriend

Lieve girls, dit wordt een lang bericht, hoop dat jullie de moeite nemen om het te lezen :sob::muscle:

ik hoorde van een vriendin dat ik hier goede raad kon krijgen. Ik zit namelijk met een enorm probleem!!!
Ik ben namelijk heel erg kwaad op mijn aller aller aller beste vriend. Deze specifieke jongen ken ik nu al 4/5 jaar en ik bel minimaal 3x per week een uur met hem. Nu heeft hij iets heel lulligs gedaan; ik was namelijk vorige week naar hem toe gegaan (hij woont een uur bij mij vandaan) en toen hebben we seks gehad. Ik was er kapot van, ik had er niet over nagedacht en vond het vreselijk, hij veranderde namelijk op een van vriend naar een jongen waarmee ik een one night stand heb gehad. Gelukkig is hij m’n beste vriend en heb ik er lang over met hem gepraat waarna we tot de conclusie zijn gekomen dat het maar beter is dat we het moeten vergeten. Nu hoorde ik gisteren van een ander vriendinnetje dat ze wist dat wij hadden geslapen en vertelde ze 2 andere dingen waarover hij had gelogen ( recht in mijn gezicht, 4x achter elkaar). Als laatste heeft hij een filmpje gemaakt van mij terwijl ik met een jongen dingetjes aan het doen ben :woman_facepalming: . Hij zei dat hij het nooit zou doorsturen maar toen had hij het al verstuurd in zijn groepschat… Ik vond het vervelend maar ik kon er mee leven als hij het niet verder zou doorsturen, nu hoorde ik van een andere vriendin dat zij dat filmpje had gezien!!! :frowning_face: :frowning_face: Toen vond ik dat de maat vol was en heb ik hem geblokkeerd op whatsapp en ontvriend op FB. Hij heeft natuurlijk geen idee wat er aan de hand is. Maar hier is dus mijn probleem: Hoewel ik boos op hem ben, mis ik hem vreselijk!!! WHAT TO DO?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? sorry het was een lang bericht maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Heel veel liefs xxxxx

Dingetjes gedaan met een jongen?:face_with_raised_eyebrow:

Je kan er weinig aan doen.
En als advies, doe geen “dingetjes” meer met jongens als er andere mensen bij zijn

Apart verhaal dit.

Dit + dat je niet heel oud klinkt, en ik het dan vreemd vind dat je nu al zulke dingen doet. Maar ja…

Ik zou hem een keer opbellen of een keer langs gaan ookal is dat waarschijnlijk heel moeilijk! Probeer er met hem over te praten. Misschien ziet hij dan hoeveel pijn hij jou heeft gedaan…

18, thanks… Ik dacht dat ik hier wel goede raad zou krijgen en niet beoordeeld zou worden op mijn daden. en “dingetjes” moet je niet zo letterlijk nemen. Gewoon dat ik een beetje aan het zoenen was met mijn toenmalige vriendje… :cry:

Het gaat om de manier waarop je dingen verteld. Zo kom je echt niet over als een 18-jarige. Zo kom je over als een naïeve 14-jarige Sorry hiervoor maar zo komt het over.

Who cares hoe het over komt? Haar leeftijd is wel het minst belangrijkste aan dit verhaal.

Die jongen is een zak en als ik jou was had ik hem een slag in zijn gezicht gegeven. Ik zou hem een bericht sturen waarin je zegt dat je alles weet en dat je zijn kop nooit meer wilt zien. Klaar.

praat met hem

Ten eerste is het totaal niet zijn schuld dat jullie seks hebben gehad, behalve als hij je heeft verkracht, maar zo klinkt het atm niet. Dus je moet niet zeggen dat ‘hij iets lulligs heeft gedaan’, vind ik.

Ten tweede, praat erover?? Nu gaat het allemaal via via en met hem blokkeren op alles los je niks op want mensen zien nog steeds dat filmpje.

Het klinkt echt alsof je beste vriend een filmpje maakte van jou terwijl je seks had met een jongen of zo. Haha ‘dingetjes’.

Wat wil jij? Aan de ene kant ben je boos, maar aan de andere kant mis je hem. Nou als je m zo erg mist dan vergeef hem?

Inderdaad, dat eerste viel mij ook al op. Jij hebt toch ook seks met hem gehad? Hoezo is het dan ‘lullig’ van hem om met jou seks te hebben? Echt een scheve denkwijze als je het mij vraagt.

Van dat liegen is wel kut, daar zou ik het met hem over hebben. En zeggen dat je het niet fijn vindt als hij je zomaar filmt en het door gaat sturen, wat je ook in dat filmpje aan het doen bent.

Ik denk dat ze met dat lullige die leugens bedoeld.

Hem een klap in zijn gezicht geven. De vriendschap beeindigen en zorgen dat je nooit meer in het bijzijn van anderen iets doet met een jongen…??

Laten gaan die jongen.

Niks doen. Hij heeft jou gefilmd en beloofde dat hij het niet zou doorsturen en toch heeft hij het gedaan. Kun je niet vertrouwen.

Een aller aller aller beste vriend doet zoiets niet meid! Dus hij is zowiezo geen vriend van je. Je hebt hem geblokkeerd en verwijdert en hij belt je niet om te vragen waarom? Ik zou hem een bericht sturen en dit allemaal vertellen en daarna gewoon klaar met hem. Vrienden sturen geen persoonlijke filmpjes sturen en een echte vriend gaat zowiezo niet zoiets filmen. Je was gewoon een speelgoedje waar hij goed mee kon praten meer niet.

^^^

Als je hem zo mist, zou ik als ik jou was één keer proberen met hem te praten, misschien heeft hij een duidelijke uitleg en kunnen jullie het uitspreken. Maar zo niet inderdaad laten gaan, zoals hierboven staat
Veel succes ermee iig!