Stroperige nagellak?

Wat kun je eraan doen?
Ik vind het namelijk echt zonde…

In de koelkast zetten dacht ik.

Mengen met een heel klein beetje nagellak remover en dan in de koelkast leggen voor een nachtje

Nagellak remover erbij indoen werkt meestal wel, maar is wel slecht voor de kwaliteit van de nagellak.
Maar er bestaat nu wel nagellak verdunner! Vlgens mij wel bij ici paris etc. te koop.

Je hebt van die verdunners, het werkt ongeveer het zelfde als nagellakremover erin stoppen maar dan verprutst je de lak zelf niet.

Was daar niet een artikel over op de homepagina, een tijd geleden?

Maar volgens mij kwam dat erop neer dat je speciale nagellak verdunner beter kon kopen dan er aceton bij te doen, dan gaat 't schiften.

En dan te bedenken dat ik nóóit nagellak op doe.

druppeltje nagelak remover werkt het beste!

Of konad kopen en het daarvoor gebruiken

Nee, grapje

Ik denk ook gewoon wat zij allemaal zeggen X)

word de kleur dan niet anders of zo??

Ik doe er meestal ook een druppeltje remover bij

nagellak verdunner.

ik heb verdunner van de ici paris maar ze hebben t ook bij douglas.
't is wel rond de 7 euro. maar way better dan remover.

Ik gooi ze altijd weg ;O

Nee, geen nagellakremover! Het heet niet voor niets remover. Nagellakverdunner gebruiken.

Edit: OPI en Ici Paris hebben verdunners. Douglas hàd die ook maar is sinds een aantal maanden uit het assortiment(pas nog gevraagd).

Oke, dan maar op zoek naar nagellakverdunner dus. Bedankt voor de reacties.
Weet iemand waar ik het nog meer kan kopen, behalve de winkels die hier al genoemd zijn?

En voor de mensen die er nagellak remover bij doen: Merken jullie dat de kwaliteit van de nagellak achteruit gaat?

Ik doe er meestal ook een klein beetje nagellak remover bij, merk niet echt dat de kwaliteit achteruit gaat eigenlijk.

Ik doe er soms ook remover bij en ik vind dat de kwaliteit niet achteruit gaat ofzo… En misschien verkopen ze bij het kruidvat nagellakverdunner ofzo?

Jazeker, uiteindelijk wordt t toch wel dik wat je ook doet.
bij ici paris zou ik t kopen als ik jou was. en anders sites als konadnail.nl, maar weetniet of je wil bestellen

volgensmij niet
je kan bij de etos proberen maar volgensmij ook niet