Stroomschokjes vanuit je benen naar vagina.

Áltijd, áltijd na het vingeren (ik heb geen idee of ik dan ben klaargekomen, geen idee hoe dat voelt en of het voelt zoals ik denk dat het voelt, dus ik denk dat ik nog niet ben klaargekomen, jezus doe moeilijk :’)) heb ik een soort stroomschokjes vanuit mn benen, rechterbeen, linkerbeen, twee keer rechterbeen, dan weer linkerbeen en na een tijdje gaat het weg. Het komt van onder mn benen vandaan, en dan richting m’n vagina lijkt het. Can somebody explain?

zou kunnen dat je toch bent klaargekomen

Want? Dit heb je ook als je klaarkomt? Of was het gewoon een pure gok?

lijkt me toch wel dat als je klaarkomt dat je dat merkt :confused:
iedereen die er mee begint weet niet hoe een orgasme voelt
maar als je er een krijgt dan weet je het gewoon meteen.
omdat het een nogal ‘‘apart’’ gevoel is haha

Ik krijg geen stroomschokken in ieder geval als ik klaarkom, dus denkt niet dat je dat punt al hebt bereikt. Misschien nog even doorgaan als je dat voelt.

Ik krijg geen stroomschokken in ieder geval als ik klaarkom, dus denkt niet dat je dat punt al hebt bereikt. Misschien nog even doorgaan als je dat voelt.

Bij iedereen is het weer anders. Mijn ene been begint soms te trillen/schokken voordat ik kom. Gewoon omdat ik het fijn vind.

Het is een tijdje nadat ik ben gestopt met vingeren, niet als ik kom ofzo (ik weet niet of ik kom; dus ik denk van niet)

Misschien ‘‘tril’’ je dan na ofzo?

Ik “tril” na de seks wel eens. Gewoon met m’n hele lichaam. Best vreemd, eigenlijk :'D

Volgens mij is dat normaal, een soort naspel voor jezelf ofzo :’)

Kan het niet zijn dat je een aparte houding aanneemt waardoor je je spieren heel erg aanspant hele tijd? Dan kun je daarna schokjes krijgen, omdat je spieren heel erg waren aangespannen. Anders zou ik het ook niet weten wat het precies is:P

Nouja, ik lig gewoon op mn bed, hoofd op kussen, benen wijd.

Heel normaal, heb ik ook altijd, niks ergs ook. Je bent dan of klaar gekomen of je zat gewoon heel erg in je erectie je kan het vergelijken met een stijve piemel!

ik heb me vingers wel eens in t stopcontact proberen te stoppen maar mijn moeder hield me tege zij flipte em uit en ging helemaal panja doen dat ik mezelf dood had kunnen schokken dus nu doe ik dat echt niet meer maar vingeren is wel fijn ja

troll -__-’

na het vingeren ga ik ook altijd shokken. dan tril ik echt helemaal 0_0

Het is normaal dat je lichaam heel spastisch ‘schokt’ als de clitoris gestimuleerd wordt. Daar kun je ook niks tegen doen.
Over dat klaarkomen. Als je klaarkomt dan wéét je dat je klaargekomen bent, geloof me:)

— oeps GS spact m. dubbel!!