striptease party

Is het heel egoïstisch van mij om mijn vriend te verbieden met zn vrienden (die allemaal single zijn) mee te gaan naar een feestje in het dorp met een striptease?
Ik vond persoonlijk niet dat hij er iets te zoeken heeft, maar het zijn wel zn vrienden dus…
Ik weet het niet meer
help?

Ik zou het mijn vriend ook een soort van verbieden. Hij heeft er inderdaad niks te zoeken.

Ik zou hem gewoon laten gaan, je vertrouwt hem toch?

ja ik vind dat heeeel erg egoistisch van je! je vriend mag toch wel wat met andere meisjes doen! als je dit hem verbied dan vind hij je echt een saaie doos.

jij hebt echt geen humor

Hij gaat met allemaal jongens naar een feest met striptease en zoiets…

Neem haar reactie niet serieus joh. Is zo’n kansloos kind.

Ben je der weer
Hou nou eens op me steeds weer aan het lachen te maken

Ik vertrouw hem wel, we hebben nu bijna een jaar. maar ik vind het gewoon niet fijn…

ik meen dat

Nou ik vind dat je gelijk hebt, tuurlijk

ik heb een kanskaart hoor

fijn voor jou. hoef je het alsnog niet zo te zeggen

natuurlijk wil hij dan ook iets doen als al zijn vrienden dat ook doen! laat hem gwoon een keer iets doen en dan is het goed

Ik heb nu 2 jaar met mijn vriend. Ik zou het er ook zeker niet mee eens zijn als hij dit zou willen en dat heeft helemaal niets met vertrouwen te maken… Hij zal toch ook wel snappen dat jij je daar niet helemaal prettig bij voelt?

achtervolg me niet

zij vraagt toch onze mening nou die zeg ik IK BEN NIET BANG OM MIJN MENING TE UITEN

Hahahahah ja ik achtervolg je

[i]Ga je 27 vriendjes vervelen :crazy_face:

Je zou denken dat zo’n perfect iemand als jij toch wel iets beters te doen had…[/i]