Striptease nummers

Hi girls!
Vanavond ga ik m’n vriend eventjes uitdagen, dat deed ie laatst bij mij ook dus nu kan hij het terugkrijgen!
Hij deed een chippendale snoetje voor me wat totaaaal niet verkeerd was haha :wink: want het is ook echt een hottie.

Nu is m’n outfit compleet:
Zwart lingerie, jarretels + kousen.

Striptease nummer suggesties kan ik wel gebruiken haha, you can leave your hat on is al zo vaak gedaan.
Misschien iemand een leuke tip? :wink:

Ps: I know nogal last minute maar bedacht het vanmiddag ook pas toen ik hoorde dat hij savonds vrij zou zijn haha

The Weeknd - Earned it (fifty shades of grey nummer)
Shakira - Rabiosa
Beyonce - Crazy In Love (Remix 2014, fifty shades of grey)

Earned it & crazy in love zijn super leuk!
Rabiosa is maybe ietsje te snel, wel sexy dat wel haha

Ja dat dacht ik zelf ook wel, Rabiosa is idd een te snel nummer daarvoor, maar wel een sexy nummer haha!
Mocht ik nog iets vinden, dan zal ik het er nog bij zetten.
Have fun haha!

Hèhè the fun-part gaat sowieso lukken!
Dankjewel :slightly_smiling_face:

beyoncé - partition is echt een hele goede!!!

Wat is een chippendale snoetje, haha? Verder heb ik geen idee, succes!

Lindstrom - love sick!

‘Big Spender’ doet het ook prima:). Waar is je keuze uiteindelijk op gevallen en had dit het verwachte en gehoopte effect?

Oh chippendale snoetje had chippendale showtje moeten zijn, stomme autocorrect haha!
Heb uiteindelijk gekozen voor earned it, en ik kan jullie vertellen het was een groooot succes. Hij heeft z’n ogen uitgekeken.
Beste avond ooit hihi

Marques Houston heeft wel altijd dat soort liedjes, misschien is dat wel iets voor je? deze bijv: Marques houston-naked - YouTube

Edit: Ah, ik zie nu pas dat je het al hebt gedaan :’) maar dit is misschien wel leuk voor andere mensen.

Tips kunnen hier gewoon verzameld worden hoor! Wie weet inspireert het iemand hihi :wink: ik kan je vertellen dat het echt de moeite waard is, ik ben soms ook best een tutje maaar geloof me als je er eenmaal in zit is het echt leuk hihi

Rocket - Beyonce
Crazy in Love (2014 Remix) - Beyonce
Dance For You - Beyonce
Earned It - The Weeknd
Naughty Girl - Beyonce
Skin - Rihanna

Skin - Rihanna
Wicked Games - The Weeknd