Strippenkaar

Ik wil straks de bus pakken en een oude strippenkaart pakken.
Zijn deze nog geldig in Noord Brabant?

( Ik zag op een site net staan tot voorjaar 2011, maar ik heb al eerder in de bus gezien tot 18 juli 2010?)

Dus weet iemand hier iets van?

volgens mij kan je bij ov.nl kijken waar je een ov moet hebben maar ik weet niet waar het is in NB, maar waar ik woon in west brabant kan je meestal nog met strippenkaart

Een vriendin van mij kon daar niet meer mee met de bus. Dan moet je een nieuwe strippenkaart kopen of een dagkaartje.

Volgens mij kan het Brabant nog wel gewoon, een vriendinnetje kon het een maand geleden nog wel! Zorg anders gewoon dat je ook wat kleingeld hebt, zodat, mocht het nodig zijn, je een kaartje kan kopen in de bus!

Ja daar dacht ik ook aan, maar ja ik heb geen kleingeld. dus moet ik gaan pinnen, en mn pinpas ligt dus waar ik m ga ophalen nu. -.- I know, onhandig. xD

Ja gewoon proberen, en anders kun je altijd nog betalen

Als de bus chauffeur er iets van zegt, moet je gewoon zeggen dat op die strippenkaart staat t/m 2011

staat er niet op

ik heb echt al 2 x stippenhaar gelezen als titel :’)
verder heb ik niks nuttigs te melden.
Upje voor jou!

in noord-brabant kan het nog gewoon. en anders kost een dagkaartje maar 3 euro :wink:

Haha ja ik las t zelf ook op begeve moment…

Ben de T vergeten. -.- XD

Op de site dan :wink:

Strippenkaarten zijn een jaar na prijsverhoging geldig nog.

Mja, weet jij wanneer de prijsverhoging is gegaan :stuck_out_tongue:
Ik zat pas geleden met hetzelfde dilemma en ik heb het gewoon geprobeerd met die ‘oude’ strippenkaart en ik kon in Den Bosch gewoon daarmee reizen

ja dacht ik ook maar das totaal niet