Strippen.

Een vriend van mij heeft laatst aangeboden om mij uit mijn schulden te helpen. (Ik heb redelijk geld geleend van mijn ouders en beste vriendin, en aangezien ik geen baan meer heb kan ik dit -nog- niet terug betalen aan hun, waar ik me kut over voel en ik zo snel mogelijk iets aan wil doen.) Alleen nou is het niet gewoon geld aan mij lenen, maar hij wilde dat ik voor hem zou strippen. Dan zou hij deze zaterdag naar mijn woonplaats komen (hij woont in Utrecht, ik in Brabant) en als ik dan helemaal naakt voor hem zou gaan, krijg ik 150 euro.

Ik vraag me nou af, ben ik nou serieus gestoord aan het worden dat ik dit serieus wil doen? Want ik weet zelf ook heel goed hoe snel het rond kan gaan en wat er allemaal wel niet kan gebeuren, maar het lijkt alsof dat ineens allemaal niet meer boeiend is voor mij en ik helemaal voor dat geld ga, en ik bedoel, het is maar strippen, toch? Ik wil ze gewoon zo graag terugbetalen want ik voel me echt heel schuldig voor al dat geld. Zal ik het doen, of moet ik me ouders en vriendin maar laten wachten en over een half jaar pas hun geld geven? (Terwijl ze al wachten sinds de zomervakantie) :no_good_woman:

Krijg je spijt van!

‘Het is maar strippen’ totdat hij er vanuit gaat dat je ook wel seks wil voor 100 euro extra.

Doe maar niet. Voor je het weet roddelt iedereen over je en ben je de ‘slet’ van de stad…

Hoe goed is die ‘vriend’?

Niet doen.

Inderdaad. Niet alleen denken aan het moment zelf, maar ook verder denken. Even een overdreven voorbeeld, maar hij kan ook denken ‘als ze stript voor 150 euro, neukt ze ook wel voor dat geld’

Het is meer contact via internet, want hij woont echt ver weg nu. Maar paar jaar geleden woonde hij hier en zag ik hem wekelijks. Sinds hij verhuisd is (2jaar geleden) heb ik hem nog 2x gezien.

Ja, doe het!

-_____________-’’

niet doen!

Ik vraag me nou af, ben ik nou serieus gestoord aan het worden dat ik dit serieus wil doen? Want ik weet zelf ook heel goed hoe snel het rond kan gaan en wat er allemaal wel niet kan gebeuren, maar het lijkt alsof dat ineens allemaal niet meer boeiend is voor mij en ik helemaal voor dat geld ga, en ik bedoel, het is maar strippen, toch? Ik wil ze gewoon zo graag terugbetalen want ik voel me echt heel schuldig voor al dat geld. Zal ik het doen, of moet ik me ouders en vriendin maar laten wachten en over een half jaar pas hun geld geven? (Terwijl ze al wachten sinds de zomervakantie)

Ja.

Begin er niet aan, zeg. Hele vreemde ‘vriend’ dat ie je dit wil laten doen.

Ik zou het niet doen. 150 euro heb je ook zo bij elkaar door een paar zaterdagen te werken :slightly_smiling_face:

die vriend van je is een smiecht die je probeert om te kopen. Dat is wat ik denk.

Denk AUB na !

Dat je dit alleen al overweegt! En dan vinden dit soort meisjes het raar dat ze achteraf verkracht worden ofiets. Jeetje meid, gebruik je hersens!

1. Wat voor vriend bedenkt zoiets.
  2. Wie zegt dat je die 150 euro werkelijk krijgt.
  3. Je verkoopt jezelf toch niet?
  4. Net of je ouders willen dat je het geld zo voor hun kan krijgen?
  5. Krijg je spijt van.

ZOZO wijze woorden.
En dan nog is het altijd jouw keuze.
Werken is ook gewoon een optie.

Wat voor vriend is dat dan? :’)

Als het een goede vriend is die je vertrouwt zou ik het wel doen. Maat that’s just me xD

Laat hem wel vooraf betalen hahaha.

Idd, en totdat er ineens allemaal andere vrienden van hem/mannen zijn die willen dat je dat doet. Of dat iedereen het opeens weet…

Alsjeblieft, doe het niet.

Of hij filmt het (weet ik veel, dat zou kunnen) en kan iedereen meegenieten
Of hij doet de deur op slot en gaat eisen dat je ook met hem sekst
Of hij lult gewoon en geeft het je alsnog niet

Laat je alsjeblieft niet zo makkelijk gebruiken, en als je gewoon 4 zaterdag werkt, heb je het geld al bij elkaar…
Zoek een leuk oppasbaantje! Dan kan je je huiswerk maken , of chillen, en krijg je nog geld ook!

Goodluck en gewoon niet doen! en kap ook maar gelijk met die ‘goede’ vriend…