Een vriend van mij heeft laatst aangeboden om mij uit mijn schulden te helpen. (Ik heb redelijk geld geleend van mijn ouders en beste vriendin, en aangezien ik geen baan meer heb kan ik dit -nog- niet terug betalen aan hun, waar ik me kut over voel en ik zo snel mogelijk iets aan wil doen.) Alleen nou is het niet gewoon geld aan mij lenen, maar hij wilde dat ik voor hem zou strippen. Dan zou hij deze zaterdag naar mijn woonplaats komen (hij woont in Utrecht, ik in Brabant) en als ik dan helemaal naakt voor hem zou gaan, krijg ik 150 euro.
Ik vraag me nou af, ben ik nou serieus gestoord aan het worden dat ik dit serieus wil doen? Want ik weet zelf ook heel goed hoe snel het rond kan gaan en wat er allemaal wel niet kan gebeuren, maar het lijkt alsof dat ineens allemaal niet meer boeiend is voor mij en ik helemaal voor dat geld ga, en ik bedoel, het is maar strippen, toch? Ik wil ze gewoon zo graag terugbetalen want ik voel me echt heel schuldig voor al dat geld. Zal ik het doen, of moet ik me ouders en vriendin maar laten wachten en over een half jaar pas hun geld geven? (Terwijl ze al wachten sinds de zomervakantie)