strip spellen

Hee, ik wil graag een strip spel doen mijn mijn vriend maar we kennen eigenlijk allebei geen stripspel… Heeft er iemand ideeen? Ook met uitleg van het spel graag.

Bedankt! xx

Strippoker/pesten/patience? haha

Dat is wel slim van pesten… want wij kunnen allebei geen poker en patience!
Dankje!

Je kan ook kaartjes maken die je dan kunt trekken waarop staat wat je uit moet doen als je verliest? Om het wat leuker te maken.

haha klinkt ook heel erg leuk idd

of een opdrachtenspel en als je faalt kledingstuk uit?

mijn vriendin gaat altijd tegenover haar vriend zitten en dan doen ze het spelletje wie het langst de ander niet kan aanraken, dus zoenen , strelen etc. en dan moet je elkaar in de ogen blijven kijken. Ook mag je proberen de ander te verleiden en wie verliest moet strippen voor de ander of een andere opdracht doen

Dobbelen, en wie dan het laagst gooit moet iets uittrekken. Hoger of lager met kaarten, zelfde principe als hierboven.

Max-en (dobbelspel) kan je degene die het laagst gooit wat uit laten trekken.
http://www.drinkspellen.info/mexen.php

Twisteren, lijkt mij geen uitleg meer voor nodig. En ehm, strippoker inderdaad.

Dat heb ik een keer gedaan toen ik 17 of 18 was, weet k niet meer hoe oud precies haha.

Is leuk om keertje mee te maken
Bij ons was het 3 meisjes en 2 jongens. Maar uiteindelijk bleef het niet bij strippen, maar dat was ook rede waarom we het speelden haha

je kunt het ook met truth or dare doen en als je dan niet wil antwoorden moet je iets uit doen.

Bedenk zelf iets. Neem bijv een happertje.