Strings?

Hee iedereen ik vraag me wat dingetjes af en ben benieuwd of jullie t antwoord erop hebben.

1. Wanneer begonnen jullie m te dragen/wat denken jullie dat de goede leeftijd ervoor is?
  2. Wat zijn de beste voor een lage prijs?
  3. Kan ik dit gwn aan doen naar school op een dag met gym? (K word dit jaar 15, maar moet voor de tweede keer de tweede overdoen dus kunnen die mensen dit hendelen? :joy:)

Ik ben ze pas gaan dragen toen ik 18 was, geen idee waarom ik ze niet eerder droeg. Denk niet dat er een leeftijd aan te knopen is, als jij ze wilt dragen dan doe je dat lekker!
Ik haal mijne bij de h&m, daar heb je vaak een rekje met allemaal strings hangen die afgeprijsd zijn, deze zijn van 1 tot 5 euro en ik vind ze heel fijn zitten!
En je laatste vraag tsja, dat moet je eigenlijk zelf weten.

Chill…

Wat maakt het uit wanneer je strings draagt :’)
Doe wat je zelf wil, zo simpel is het leven soms!

Ik was 14/15 toen ik begon met strings dragen. Ik kocht altijd strings van de Hema die zijn 3 voor 3 euro. Nu heb ik ze meestal van de H&M, primark etc. En je kan ze prima aan naar school als je gym hebt.

Ik heb ze nooit gedragen omdat ik get verrot vind zitten. Maar daar is toch geen leeftijd voor? Als je ze wil dragen moet je dat gewoon doen lijkt me.

Ik heb er zelf een keer een paar gekocht, toen ik 16 was geloof ik. Was bij de H&M, koop daar nu nog steeds al m’n ondergoed! Kan ook gewoon tijdens gym als je het mij vraagt.

Ik was volgens mij 13 ofzo. Inmiddels draag ikze niet vaak meer en ben ik juist weer op normale slips over maar je hebt een prima leeftijd ervoor hoor. Gewoon aan doen als jij dat wil. Ik kocht ze vaak bij de hema, maar die zijn vrij basic.

Ik draag al strings sinds ik 14 ben. Ik durfde ze nooit bij gym te dragen dus kocht altijd een paar onderbroeken voor gym dagen.

Ik ben 25 en draag ze nog steeds niet. Ik vind ze gewoon niet lekker zitten.
Wat maakt leeftijd uit voor strings? Als je 13 of 14 bent vind ik het te jong maar als jij het wil… lekker doen.

Ik ben 20 en draag ze niet. Niet van plan. Zitten voor geen meter. Maar als jij ze wil dragen, ga je gang. Daar zit geen leeftijd aan gebonden. :wink:

Ik draag ze alleen als je m’n ondergoed anders door m’n kleding ziet. Er is geen minumumleeftijd, 15 is prima.

Ik was 20 toen ik ze voor het eerst ging dragen en wil er nu niet meer vanaf. Ik voel me er mooier in, en je ziet ze niet snel zitten. Ik vraag me af of mensen die zeggen dat ze niet lekker zitten, ze ooit gedragen hebben. Ik dacht dat namelijk ook altijd, maar ze zitten voor mijn gevoel niet anders dan een gewone slip. Mijne komen van de hema en Hunkemöller vandaan.

Zelf vind ik strings niet zo fijn zitten, maar toen ik 14 was, kende ik wel mensen die ze ook droegen. Ik vind daar niks mis mee, als je dat fijner vind zitten dan moet je dat gewoon doen. :slightly_smiling_face:

Ik was 14 en als ik jou was zou ik bij de hunkemoller kijken. Ze hebben daar vaak acties en ze zitten echt heel erg chill veel beter dan die hema dingen.
Bij gym doe ik ze soms gewoon aan. Soms niet maar het kan gewoon prima vind ik.

ik was 15 of 16. Ik kocht mijn eerste strings bij primark maar ik vind die van hunkemoller het fijnst.

Er zit geen bepaalde leeftijd aan vast, maak je daar niet druk om. Ik was zelf eind 14, en niemand in mijn klas droeg ze nog. dus eerst vond ik het ook best eng bij gym. Maar wanneer je dat 1 keer gedaan hebt, is er niks meer aan de hand.
Zelf vindt ik die van de hunkemoller het fijnst, gaan lang mee en goede luchtige stof.
als je wat goedkopere strings wil zou ik gewoon even bij de Hema ( hier hebben ze leuke met een soort grijze panterprint, of gewoon met stippeltjes ) of de H&m( hier vindt je alle soorten, maten en kleuren. Deze zijn over het algemeen niet duur, maar wel weer net ee tikkeltje duurder dan de Hema.
xx

Ik was volgens mij een jaar of 14 toen ik voor het eerst een string kocht. In eerste instantie voor onder jurkje op schoolfeest, maar kort daarna volledig overgestapt. Haal er meestal meerdere tegelijk bij hunkemoller in de sale. Goede kwaliteit voor prima prijs. Wat mij betreft is er dus geen minimale leeftijd. Lekker doen wat je zelf fijn vind!!:slight_smile:

en eigenlijk pas sinds vorig jaa (24). Ik koop mijne bij de Action, ze zijn zacht en zitten, voor zover mogelijk, lekker.