Strings.

Ik weet niet of deze topic is aangekomen?.
Dus hier is hij opnieuw :
Ik wil graag strings dragen , maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan mijn moeder moet vragen…
Heeft iemand tips?
Nee ik koop ze niet zelf.

Ja hij is aangekomen. En gewoon ‘mams ik wil graag strings omdat mooier zit in broeken en het zit fijner’

Gewoon vragen? Zeggen dat je het mooier vind staan onder een strakke broek oid. Ik denk niet dat je moeder het raar zal vinden, het is toch gewoon ondergoed? :slightly_smiling_face:

^^ heb ik ook gedaan. Niet te moeilijk over doen, ze begrijpt het vast wel :wink:

Je andere topic staan al antwoorden…

Daarnaast, je ma zal ze ook wassen etc. dus lijkt me niet zo ernstig om ;t haar te vragen.
En anders steel je ze bij mensen als ze op de waslijn liggen.

Ik eb gewoon aan mn moeder gevraagd: ‘Mam hoe zitten strings?’ hahah en toen zei ik dus dat een vriendin en ik t voor de grap wilden kopen. En toen we dr een hadden: ‘Oh het zit best lekker!’ Mn ma keek wel even vreemd, maar verder vond ze t niet raar ofzo.

Gewoon zelf kopen… en dan als ze er iets over zegt dan zeg je dat dat mooier zit bij strakke broeken of panty’s en rokjes omdat je dan geen lijnen van ondergoed ziet. :slightly_smiling_face:

Ik ging met m’n moeder nieuwe BH’s kopen bij de Hema en ik wil er altijd een bijpassende onderbroek bij. Omdat ik dat mooier vond. Maar toen had ik een leuke BH gezien maar waren er geen onderbroeken meer van maar strings. Ik zei tegen me moeder “Oh, dit is een string” (Stiekem wou ik wel graag een string hebben) Dus zei ik er achter aan “Ik wil best een keer een string proberen” M’n moeder vond het wel grappig, en zei dat ik het zelf moest weten.

Op die manier kun je het ook proberen.

Ik vraag altijd geld aan me moeder en dan haal ik zelf wat. Weet niet of je moeder dat ook bij jou wilt doen?

Ik draag al strings vanaf mijn 12e omdat die dingen gewoon heel fijn zijn. Niks raars aan. Gewoon aan je moeder vragen.

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/strings.-253735.msg13046192.html#msg13046192