strings kopen??

hooi allemaal ik maak dit topic alleen omdat ik met een schamend vraagje zit, ik wil namelijk stringen gaan dragen alleen durf ik ze niet zelf te kopen of aan mn ouders te vragen. hebben jullie tips??

Waarom durf je ze niet te kopen?
Er zijn zo veel mensen die ze kopen, je hoeft je daar echt niet voor te schamen hoor!
En als je echt niet alleen durft, ga dan met een vriendin :wink:

ja ik durf het wel alleen ik woon in een klein buurt met alleen de kruidvat, blokker, ah, plus enz. en die winkels zijn er niet bij ons daarvoor moet ik naar de stad (meer dan 30 minuten rijden met de auto) en dan zijn mn ouders erbij en kan ik ze niet kopen

Je zal het wel met je moeder er over moeten hebben want ze moeten toch echt in de was… Je hoeft je er echt niet voor te schamen want zij is ook jong geweest.

En als je in de stad bent met je ouders kan je toch gewoon zeggen: Ik ga even daar kijken! En dan kan je ze halen.

En in een klein dorp kan je ook op een wat minder drukke dag gaan (niet koopavond of zaterdag).

Anders ga je met een vriendin shoppen in de stad en haal je ze dan?

Ik durfde het ook nooit tegen me moeder te zeggen, bang dat ze mij 1 of andere hoer vond ofzo. Dus opzich snap ik het wel, maar ja. Ze moet ze inderdaad wassen. Ik kwam gewoon ooit is thuis met normale strings. Geen kanten ofzo, en zei dat ik dat wou omdat je het soms door een legging met een strak jurkje/shirtje zag. Of dat je broek onder je onderbroek gaat zitten, dan zie je het ook.

Na een tijdje kocht ik zelf wat meer kanten etc, en nu wast ze het gewoon en legt het in me kamer. Ze heeft het zelf ook vroeger gehad, ik kan me niet voorstellen van niet.

Ik zal toch echt als je niet en echt niet met je moeder dit wilt doen, je gewoon op de fiets heen gaat. En anders met de bus/trein?

Vraag aan een vriendin of ze ze voor je koopt met Kerst. ( desnoods haal je ze samen ) :’)

Precies dit, en inderdaad zeggen dat je anders die strepen van je onderbroek ziet onder een dunne broek, legging , oid.

heel erg bedankt iedereen voor zijn reactie ik denk dat ik voortaan meer leggings ga dragen en zo ga zeggen dat je mn onderbroek erdoorheen ziet en dan dat ik ga vragen voor strings. dankjewel!

Waarom niet een string kopen is heel normaal. Je kan het nodig hebben voor normale dingen, zoals dat je een strakke broek hebt en dat je je ander ondergoed er door heen ziet.

Ik weet niet of je een goede band hebt met je moeder, maar ik heb haar gewoon gevraagd: ‘Mam, hoe zitten strings?’
En toen zei ze (wat ik al hoopte) : ‘Probeer t zelf, ik weet niet wat je lekker vindt.’
En daarna heb ik ook gewoon gezegd dat t lekker zit want anders bereik je er weinig mee :’)

Waarschijnlijk draagt je moeder zelf ook gewoon strings. Daar is echt niets raars aan hoor :stuck_out_tongue:

Inderdaad gewoon met je moeder er over hebben. Dat je het wel tijd vind voor iets volwassener ondergoed, en dan dus niet meteen de meest sexy string uitzoeken! Of je begint met een hipster als ze het toch nog niet zo’n goed idee vindt (vind ik vaak ook fijner en mooier zitten) Met hipster zit je net tussen een onderbroek en een string in! :wink:

heel erg bedankt meiden! ik heb hier zeker wat aan gehad en Italish ik zal niet meteen de meest sexy string uitzoeken! :slightly_smiling_face:
er mag nu wel een slotje op :’)