Strings heluppp

HELPPP
Ik ben 13 en ik drag nu stiekem een steing van mm moeder…
Maarr
Hoe vraag ij om strings ??

Zelf halen?
En anders gewoon vragen? Want dit gaat wel opvallen, als er strings in de was zitten, die zij niet heeft gedragen

Je kunt dit aan haar vragen? Samen met haar gaan winkelen en dan aangeven dat je strings wil dragen? Mocht je moeder het onprettig vinden dat je strings wilt dragen dan kun je misschien ‘brazilian slips’ voorstellen? ‘Brazilian slips’ zijn ook mooi met een sexy kant, maar misschien ergens een veilige stap? Als je strings zelf koopt dan komt ze daar uiteindelijk toch wel achter. En strings van je moeder stiekem dragen, komt ze misschien zelf ook achter aangezien het kan opvallen. Moeders hebben meer door dan dat je denkt soms.

Ik zou in ieder geval stoppen met stiekem strings van je moeder te gaan dragen. Naast dat ze daar vanzelf wel achter gaat komen vind ik dat echt niet fris.
Tja, ik vind 13 eigenlijk best wel heel erg jong om strings te gaan dragen. Ik weet niet hoe je moeder er tegenaan kijkt (mijn moeder heeft er nog steeds moeite mee dat ik ze draag en ik ben 22 :sweat_smile:), maar anders zou ik het gewoon aan haar vragen.

Gewoon vragen aan je moeder. Je bent nooit te jong om strings te dragen. Het is maar ondergoed en niemand hoeft te weten dat je het leuk vind.

Hee guyss!
Duss k hebt me moeder verteld ZE VIND HET NI ERG :handshake:🏼 🥲 Wss gaan we n x naar de Hema ofss

1 like

Uw bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en is tijdelijk verborgen.

Wel.
??