Strings en slijm

Hoi meiden
Ik ben 13 en ik draag strings, niet raar toch? Maar ik heb nu ook al bijna 2 jaar slijm (afscheiding ofzo) nu weet ik dat het normaal is (ik ben nog niet ongesteld) maar het word erger nu zins 2 weken draag ik inlegkruisjes. Maar soms lekken die gewoon door
En ik heb ook inlegkruisjes in string vorm maar die laten gewoon los of verplaatsen maar wat mijn vraag was is

1. Is het raar dat ik strings draag
  2. Gaat dat slijm ooit weg
  3. Weet iemand wat tegen het doorlekken
  1. Neen
  2. Neen, je zal het altijd blijven hebben maar normaal heb je hier niet veel last van. Het wordt over het algemeen veel heviger net voor je ongesteld wordt, misschien is dat bij jou het geval?
  3. Je hebt speciale inlegkruisjes voor strings maar om eerlijk te zijn, vind ik dat ze voor geen meter zitten. Misschien kan je beter een gewone slip aandoen als je merkt dat je veel afscheiding hebt? En genoeg verversen, dan kan je normaal geen last hebben van het doorlekken (tenzij je extreem veel hebt, maar dat lijkt me ook niet erg goed).
  1. nee, is niet raar
  2. nee, dat is afscheiding en normale afscheiding is vloeibaar, doorzichtig en witachtig
  3. regelmatig van inlegkruisje wisselen

Misschien ander soort ondergoed dat minder strak zit en broeit, daarvan kun je ook meer afscheiding krijgen. Probeer anders eens katoenen slipjes die losser zitten.

Je zou kunnen experimenteren met ondergoed qua stof.

Ik vind gewone string inlegkruisjes ook niet fijn, maar het kruidvat eigen merk heeft zwarte inlegkruisjes waarvan je het de achterste gedeelte dan om je string hee kunt vouwen. Die gaan dus ook nergens heen. Heel fijn!

1. Het is totaal niet raar dat je strings draagt, zolang jij het fijn vind moet je dat doen :slightly_smiling_face:
  2. Nee, zul je nog wel aan wennen. Het is niet heel fijn afcourse. Je zult het soms zelf ruiken en dan denken “ruikt de rest dit ook?” , nee, niemand anders ruikt het. hetzelfde geld als je ongesteld bent, behalve als je doorgelekt bent als een kei, dan zul je wel wat ruiken. Maar niet heel erg
  3. Vaker maandverband/tampons verwisselen (om de 5 uur ongeveer)., en misschien tijdens ‘de periode’ ander soort ondergoed dragen. Maar natuurlijk gewoon ergens voor gaan wat fijn is, én lekker zit! :stuck_out_tongue:

[Ik hoop dat dit wat helpt!]

x-x-x