Strings dragen?

Hoi, ik ben 13 en draag nu gewoon boxers maar ik wil over stappen naar string want een vriendin raad het aan en ik zie het wel zitten het lijkt me veel fijner omdat je onderbroek dan niet door je broek te zien is maar ik durf het niet te zeggen tegen me moeder want ik heb ook nog een oudere zus en die draagt het niet en dan vind ik het raar als ik het opeens wel draag/vraag ik kan het wel bestellen maar het moet ook gewassen worden. Iemand tips?

Gewoon vragen aan je moeder. Het is gewoon ondergoed. De meeste meiden vinden strings juist niet beter zitten. Draag zelf ook bijna altijd gewoon hipsters. Een string bewaar ik voor bijzondere momenten, als ik mijn lingerie wil showen. Een string gaat zo in je naad zitten en daar moet je van houden.

Gewoon vragen inderdaad. Ik heb het ook aan mijn moeder gevraagd een jaar of 2/3 terug en ze vond het goed. Dan vind je de juiste oplossing met je moeder/zus zonder geheimen voor elkaar te hebben etc.
Kusjes Sarah

Ik heb het gevraagd met als reden voor strakke broeken en sport

Ooh spannend!!
Wat zei ze :face_with_hand_over_mouth:

goed dat je het in overleg doet! het is maar iets ‘kleins’ en zonde om daar het vertrouwen van je moeder mee te schaden

Te jong🥲

Te jong? Om ondergoed te dragen? :flushed:

Dan zou ik gewoon zonder ondergoed lopen. :smirk:

Ouders zijn soms erg ouderwets of bekrompen.

Ik snap het op zich ook wel. Ik denk dat veel mensen strings nog met sexy kleden associëren, dan vind ik 13 jaar inderdaad jong. Maar als je ze gaat dragen omdat het fijn zit (wat ik zelf niet kan voorstellen hhahah), dat moet dat gewoon kunnen. Het is denk ik wel even wennen als je dochter ineens strings gaat dragen. Kun je je moeder dat niet uitleggen?

Ook al zou je het associëren met sexy kleding, dan vraag ik me af wat zo’n moeder dan bedenkt? Dat ze op school haar string laat zien aan jongens op school, of zo? Dat ze eerder seks gaat hebben door het dragen van een string?

Als je seks wilt hebben op die leeftijd, dan zal het verbieden van een string denk ik weinig preventief helpen. Hahah

Het is gewoon (oncomfortabel) ondergoed.

^^Ja, daar heb je gelijk in