String

Hi girls!
Skinny jeans & onderbroeken… Meestal geen combinatie he? Vanwege die vreselijke randen die je er wel eens doorheen ziet als je bukt of staat en zo. Maar, wanneer ga je tegen je moeder zeggen dat je eigenlijk wel strings wilt dragen als je toevallig ook nog eens de oudste bent. Ik bedoel ik ben niet zo dat ik opeens op me moeder afstorm en vraag goh mag ik strings? :flushed:

Iemand ervaring mee?

Liefs, Amber

Zelf kopen? Hoe oud ben je?

weekje 14, maar ziet ze alsnog vanzelf? Lijkt mij toch wel handig als ze er iets vanaf weet

Waarom zou een string dragen een ‘issue’ moeten zijn, het is maar ondergoed. Neem zo’n v-string van de Hunkemöller. Die zitten fijn en het is tenminste niet zo’n touwtje tussen je billen. Het lijkt me dat je moeder het ook niks raars vind.

Ik had hetzelfde, was bang dat mijn moeder het raar zou vinden. Uiteindelijk gewoon gekocht en heel luchtig tegen mijn moeder gezegd: ‘Kijk eens wat ik heb gekocht! Leuk he?’
Toen ik het had gedaan reageerde mijn moeder gewoon prima, maar snap best dat je het niet op die manier zou durven.
Als je moeder het raar vind kan je toch gewoon vertellen dat je die randen zo vervelend vind. Koop gewoon simpele zwarte van de H&M of zo, die niet sexy zijn, anders komt het misschien verkeerd over op je moeder.

Wat hierboven ook is gezegd, die V-strings van Hunkemoller zijn heel fijn en nog een beetje bedekkend!

Nee klopt heb je gelijk in. Maar heb echt well een aantal broeken waar je het echt heel erg in ziet. Oke, Dankjewel! :wink:

Oh! Dat is wel een goed idee. Jaa precies dankjewel! :slightly_smiling_face:

Gewoon zeggen tegen je moeder. Ik was ook 13 ofzo toen ik strings wilde en heb dat gewoon tegen mijn moeder gezegd. Die vond dat geen enkel probleem en toen zijn we ze samen gaan kopen haha!

Jaa zo zou ik het t liefste ook willen, gewoon gezellig met me moeder heen.

Succes! (:

Zelf kopen, of als je met je moeder aan het shoppen bent kun je ook zeggen dat je nieuw ondergoed wil, en liever een string omdat je dan die lijnen niet in skinny jeans ziet. Vind ze vast niet raar

het is maar een onderbroek, niet echt een big deal toch?

Gewoon lekker kopen. Zo erg zal het wel niet zijn.

Ik heb gewoon heel subtiel -kuch- aan m’n moeder gevraagd: ‘Goh mam, hoe zitten strings eigenlijk?’. Waarop ze zei dat ik het zelf maar moest proberen, haha.

Ik heb gewoon een keer tijdens het winkelen een mooie niet-sexy string aangewezen en gezegd dat ik wel een keer een string wou proberen voor onder strakke broeken.

Gewoon zelf kopen, niks om je voor te schamen hoor. Om mezelf extra moed te geven (was ook 14) ging ik met een vriendin, dat maakt het misschien wat minder erg omdat je het dan gezellig hebt en er om kan lachen.

Ik raad het dragen van strings eigenlijk af. Ik houd er ook niet van om lijnen van mijn ondergoed door broeken/jurken/rokken heen te zien, maar daarvoor heb ik (voor mij) de ideale oplossing: naadloze hipsters, het liefst die van Sloggi. Ik draag eigenlijk nauwelijks ander ondergoed meer.

Het dragen van (synthetische) strings staat ook in verband met het oplopen van schimmelinfecties omdat (poep)bacteriën zich op die manier gemakkelijker verspreiden. Bovendien vind ik het persoonlijk ook vreselijk zitten. En het voorkomt alsnog niet dat je lijnen ziet (bij mij zie je het dan nog steeds op de heupen/rond de middel)

Mijn moeder zei op me 12e ‘‘Het wordt maar eens tijd dat jij strings gaat dragen’’

Ja echt!

Je hoeft dat toch niet te vragen? Ik kocht mijn eerste string met een vriendin. Lachen man. Gewoon eentje bij de Zeeman of V&D kopen. Zit veel mooier.