Striemen

Ik heb echt heel veel striemen op mijn bovenbenen en kont, ik ben er echt super onzeker over, heeft iemand ervaring of raad om het te laten verminderen of weg te laten krijgen.

Bio-oil schijnt te helpen tegen striemen. Zelf heb ik er geen ervaring mee (gelukkig)…

Dat heeft iedereen, geloof me. Ik heb het zelf ook en dat hoort er gewoon bij als je in de groei zit, dat betekend gewoon dat je vormen krijgt. Je kan er niks tegen doen want het komt doordat je huid uitrekt en dat kan je niet voorkomen. Uiteindelijk word het wel minder zichtbaar maar echt weg zal je het toch niet krijgen. Wees er maar niet onzeker over, want echt elk meisje heeft dat.

Dankjewel! Ja ik heb het echt alleen super rode vieze strepen, echt lelijk :frowning_face:

ik had het eerst ook echt heel erg, maar het is bijna helemaal weggetrokken gelukkig :slightly_smiling_face:
idd bio oil smeren helpt

Dat is op het begin altijd maar na verloop van tijd worden ze wit en vallen ze niet meer op.

Ik had zo oo mijn borsten toen ik rond de 14 was, maar die zijn wit geworden en nu valle vzecbijna niet meer op. Ik ben nu 20 en ik heb een paar strepen op mijn buik die nog rood zijn, maar ik maak me er niet zo druk om nadat ik gezien heb dat die andere striemen ook wit zijn geworden.

http://instagram.com/loveyourlines
:grinning:

Ik heb het ook best erg op mijn heupen en bovenbenen. Ik gebruik Bio-oil, maar het doet eerlijk gezegd nog niets. Ik heb ook echt rode / paarse striemen. Eerlijk gezegd, nee, mooi vind ik het niet. Maar ik denk dat 90 procent van de vrouwen het heeft, mijn huid is gewoon niet zo soepel, dus als ik groei, rekt de huid niet goed mee.
Ik houd hoop dat ze wit worden, en dan minder opvallen, want ik denk niet dat ze echt weggaan…