Striemen ??

Heey, ik zag vandaag opeens rare paarse strepen (striemen??) op mijn bil dat er eerst niet was, ik schrok er echt van. =O
Ik heb ook geen idee hoe ik eraan kom.
Het doet niet pijn maar het ziet er gewoon eng uit.
Mijn moeder zei dat iemand zulke strepen (striemen?) bijvoorbeeld krijgt als je opeens teveel aankomt, wat bij mij niet het geval is dus ik weet nog steeds niet hoe ik eraan kom.

Nou is mijn vraag dus of iemand anders dat ook heeft en of iemand
weet hoe het eropkomt, hoe je zoiets opeens krijgt?

ook als je veel groeit.

Dat weet ik maar het is op mijn bil ? :stuck_out_tongue:
En weet je dan ook hoe je het weg kan krijgen
met een zalfje ofzo ??

ja bio oil schijnt te helpen moet je maar ff google. misschien is je kont spier wel gegroeit. die striemen zijn niks anders dan gescheurd onderhuids bindweefsel

ik heb dat heeeeel erg op m’n bovenbenen.
maar ik gebruik nu bio oil, en dat verlicht het wel.

straie ofzo is dat toch?
mijn vriendin heeft er een zalfje voor,
maar ik zou niet weten wat dat is…

Dat heet toch striae? Het is trouwens genetisch bepaalt of je het krijgt ,maar misschien helpt een crempje

Denk je dat de dokter misschien ook een zalfje zou hebben dat helpt ? (zoals bio-oil) ,want ben van plan om toch maar naar de dokter te gaan …

celltone werkt daar ook héél goed tegen.

aw okeej bedankt! =)

Dat is straie. Ik had het ook opeens op een dag, ik schrok er ook heel erg van! Eerst had ik het aan de zijkant van me billen (waar je string bandjes zitten). Toen ging ik sudocréme en zwangerschapcreme geburuiken, dat hielp wel. Op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt. Toen een tijdje later kreeg ik nieuwe strepen. Nu was het onderaan me kont en een beetje van me benen. Dat vond ik egt niet vet, want dat zie je ook als je een bikini aan hebt. Dus toen ging ik weer cremmetjes gebruiken. Nu gebruik ik bio-oil. En dat werkt egt super goed. Ik had het ook een beetje op m’ borsten. En net keek ik en nu is het weg! K ben egt super blij! Je moet bio-oil 2 keer per dag gebruiken. En striae komt doordat je in een keer teveel bent gegroeit. Bijn iedereen heeft het hoor dus maak je geen zorgen! Ik raad je egt aan om bio-oil te gebruiken! En als je aan het douchen bent kan je het ook masseren met zo’n spons. Dat zorgt er voor dat je huid goed doorbloed raakt en dat is goed voor je huid en tegen de straie! Succes ermee!

En trouwens bio-oil kan je gewoon bij de kruitvat kopen! Nu is het bij kruitvat in de aanbieding! Normaal is een flesje van 60ml ¤11,95. Ik vind het best duur, maar het werkt wel!

echt bedankt! =D

Ik heb dat ook (gehad), het begon op mijn borsten toen die begonnen te groeien. Nu zijn die eigenlijk wel helemaal weg, je ziet ze nog als je er heeeel goed naar kijkt.
En daarna benen, buik, billen. Maar dat is gewoon als je té snel groeit. Dan kan het onderhuids bindweefsel het niet meer bijhouden en springt dat kapot.

Het wordt iets minder maar het gaat NOOIT weg.!

Jupz, Bio-oil gebruik ik ook, werkt super

Ik heb het ook, je kan het nooit volledig wegkrijgen, maar wel verminderen door zalfjes enz.

heb ik ook, op m’n kont. ik ben nog nooit in de breedte opvallend veel aangekomen ofzo. geen ideeee dus.

Oud topic.