Striemen op mijn borsten.

Ja ik heb nogal grote borsten voor me leeftijd 13 jaar heb cup-d 75.
En ze zijn echt gegroeit en ik krijg zo striemen en heb littekens cremetjes gebruikt om het proberen om het te verminderen.
Mijn huisarts en moeder zeggen dat het vanzelf weggaat die striemen maar ik wil ze graag nu al weg…
Iemand tips? :slightly_smiling_face:

Heb ik ook wel. Maar ik stoor mij er niet echt aan. Dus geen idee, zie dit maar als een upje.

Ik draag ook geen uitgesneden kleding zou ik ook niet mogen maar ik vind het gewoon lelijk maar dan bedankt voor je ‘upje’ :grinning:

Niet echt tips, maar zolang niemand het ziet is het geen probleem toch?
En ze vervagen na een lange tijd, ik had eerst striemen op m’n heupen en die zijn nu voor een groot deel alweer lichter. Dus het enige wat helpt is geduld hebben :wink:

Dus dan moet ik wachten mm, ja je hebt eigenlijk maar ik ben altijd bang dat het dan nooit weggaat jup waanzin. Okay :slightly_smiling_face:

Tips? Luister naar je dokter en moeder.

Oke deja-vu me vader had dit ooit ook gezegd…

Knip met je vingers, dan zijn ze in één tel weg.
Je kan er niets aan doen, je moet gewoon wachten. Je kan toch niet alles hebben?

hoe zit dat nou=
ze zeggen altijd dat striemen lichter worden
maar wat nou als je een getinte huid hebt, of gewoon vet bruin bent ofzo…
worden ze dan meer in die kleur… O.o

Ik denk dat jouw dokter het wel beter weet… :slightly_smiling_face:

Daar kan je niets aan doen. Behalve wachten :wink:

dat komt omdat je borsten gewoon heel rap zijn gaan groeien, kun je ook op je benen krijgen, ik heb het ook al heel lang gewoon niet opletten. En als je vriend hebt/krijgt die zal het niet erg vinden, het is normaal. Over paar jaar zullen ze weg zijn

Ik denk dat ze dan in die huidskleur verlichten?

Ik heb dat ook, ze zitten aan de zijkanten, ongeveer bij mijn oksels. Ik denk dat dat vanzelf misschien wel wegtrekt.