Striae :$

Striae(of striemen)

iedereen kent ze wel die paarse of witte strepen op je dijen,binnenzijde van je bovenbenen enz. enz. enz.

ik schaam me er echt voor, en ik weet echt niet wat ik kan doen om het minder te maken!

wat doen jullie tegen deze striae?
en hebben jullie nog tips?

xx Naomi

Zoekfunctie

Bio-oil, ofzoiets helpt volgens mij wel.
Dat had ik tenminste een keer ergens gelezen ;d

Dubbel.

Ik heb ze niet.
Spijt me maar alleen meisjes die opeens in korte tijd uitdeien krijgen dat.
BioOil helpt ontzettend goed.

Of die in een korte tijd afvallen>

ja dus? wat wil je daarmee zeggen?

Nee hoor :’) Heel veel meiden in de puberteit krijgen ze, die dus gewoon groeien en niet ‘uitdeien’.

:'D Waarom heb ik het dan bij mn borsten. Uitgedei’t zeker.
Logica van niks.

zoals je zelf zegt: bijna iedereen heeft er last van en okee het is weliswaar niet erg mooi, maar ook geen ramp hoor :wink: trek het je nie aan en ga gewoon in je bikini deze zomer :wink:

ook als je snel groeit, dat kan ook gewoon in de lengte. God wat een ontwetendheid weer, zit je iedereen met striae lekker te beledigen door te zeggen dat het je eigen schuld is omdat ze dik zijn ofzo? Niet erg aardig.

Geen idee of je er echt iets aan kan doen, maar je kunt er gewoon mee leren leven, ik heb ook een vlek op mijn bovenbeen zitten die is uitgerekt maar daar heb ik ook geen last van, gewon overheen zetten dus :wink:.

jaa ik vind het ook behoorlijk lullig klinken :S
ik ben namelijk gewoon slank…ik heb geen dikke reet gekregen ofzo…

Bio-oil helpt opzich wel.
alleen ik geef er niets om, super veel meiden hebben het,
dus waarom zou je je schamen?
je kan eht beter op een natuurlijke manier weg laten gaan.
bio-oil werkt toch maar langzaam.

Ja ik heb het ook op mijn benen en ben ook slank.
Je krijgt meestal striae als je hard gaat groeien. Ik heb zelf ook geen idee wat er tegen helpt, upje dus!

Heeft te maken met groei, kun je verder weinig aan doen.
Je kunt bio-oil smeren, maar vind ik te vermoeiend. Maar ze zijn sinds ik ze begon te krijgen enorm verminderd. Je ziet ze eigenlijk niet meer, alleen als je er echt echt goed op let.

lees dit: http://www.beautylab.nl/2010/06/summer-bummers-striae-weg-ermee.html

boost voor je zelfvertrouwen :grinning:

DUS HET GAAT OOK WEER WEG :astonished:

@summerloove
Ik geloof niet dat het helemaal weggaat, maar wel dat het na een tijdje veel minder zichtbaar is.

Ik heb het ook al heel lang, op m’n ‘lovehandles’. Komt wel omdat ik wat te dik ben daar -.-’ Maar ik heb ook 1 streep op m’n borst en die zijn helemaal niet zo groot, beetje vaag dus. Maarja, ik doe er niet zoveel tegen, maar ik merk wel dat ze iets minder worden! Maar ik ga dat bio oil denk ik maar eens proberen, want het is echt niet zo mooi.

weg gaat het niet, maar wel minder zichtbaar tot vrijwel niet zichtbaar.