Striae

Hee,

Zoals de titel al zegt, dit tipic gaat over striae.
Geen idee of er al een topic over geopend is, maar goed.

Ikzelf heb redelijk wat striae op mijn dijen en billen, en zeker in het bikiniseizoen is dit storend. Het is niet dat ik daarom niet de deur uitdurf, maar het geeft me zeker wat minder zelfvertrouwen.

Heeft er iemand tips om het iets te verminderen oid, en dan bedoel ik niet met kleding verbergen of zo.

Als je er zelf last van hebt mag je dat hier ook plaatsen, want dan kan ik er tenminste met iemand over praten. :’)

Groetjes ^^

Ik heb het ook maar ik heb me er overheen gezet. Ik heb er geen last meer van. Je kan het trouwens niet echt verminderen, het gaat nooit weg & uiteindelijk worden ze wit

Je kan bio oil gebruiken, dit vermindert het misschien een beetje. Maar iedereen heeft het, dus niks om onzeker over te zijn

Oke, dankje :slightly_smiling_face:

Ik heb tijgerbillen

Ik heb het ook maar kan me er niet meer aan storen. Scheelt dat de meeste nu wit zijn ipv paars.

Er is hier een algemeen topic voor geopend:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-algemene-striae-topic-297763.msg274993255.html#msg274993255

En nee, er is eigenlijk geen wondermiddel voor. Striae zit in een redelijke diepe huidlaag en het is gewoonweg een litteken dus het is moeilijk te helen. Het enige wat ik je aan kan raden is accepteren. Enorm veel vrouwen hebben het.