Stretchers & more!! UPDATE 26-9

[b]Boeken voor de engelse opleiding leisure management te koop. Alles is nog nieuw, ik zat helaas net buiten het retourtermijn van studystore en mocht ze niet meer terugsturen. Ik heb andere boeken nodig.

Sta niet in het betrouwbare verkopers topic, omdat ik hier nog nooit wat heb verkocht.

• Basics of financial management exercises druk 1
  • my grammar lab C1/C2

Alles is nog helemaal niet gebruikt en ongeveer een maand geleden besteld…[/b]

Foto’s:

Andere boeken:

Leaving home van Jan Michael

Cosmo girls Pretty little liars

Ha/bah naar school van Jacques Vriens

Oorstretchers

Verschillende oorstretchers te koop. Verschillende materialen: Acrylic en chirurgisch staal tunnels.
Allemaal nog nieuw.
Ik vraag voor de acrylic stretchers 1,50 per stretcher en voor de chirurgisch staal tunnels 3 euro per tunnel.

Kleding

Blauw bloemenjurkje aanfoto. Maat M.

Lichtgroene broek maat 38 nieuw. aanfoto:

Paarse broek maat 38, zit hetzelfde als de mintgroene.

Topje van EDC by Esprit maat XS. Nooit gedragen.

meer toegevoegd!

up

up

up

up

Hoihoi:) Ik vroeg me af, heb je nou wel de studie gedaan? Het lijkt mij namelijk misschien een leuke studie om na mijn school te doen, dus ik vroeg me af of je me wat meer kon vertellen :flushed: liefs!

Ik ben net begonnen aan de studie in het nederlands. Ik zou eerst in een andere plaats verder van mijn huis af de studie gaan doen, maar ik kwam erachter dat veel dichterbij ik de eerste 2 jaar kon doen, maar dan was wel de consequentie dat ik het in het nederlands moest gaan doen dus de nederlandse boeken moest bestellen.
Ik kan je er nog niet zoveel over vertellen dus. Het lijkt mij tot nu toe wel een ontzettend leuke studie, je gaat hiermee aan het werk als een manager bij een bedrijf in de vrijetijdssector. Ik heb vakken als bedrijfseconomie, engels, managementvaardigheden en natuurlijk de vakken over de vrijetijdssector.

bloemenjurkje ruilen?

Ik verkoop liever, maar zal even kijken in je topic :slightly_smiling_face:

Edit: Kan niet echt wat leuks vinden, sorry :slightly_smiling_face:
Verkoop 'm alleen

upje

up

up

up, nieuwe dingen erbij!

up

:upside_down_face:

up

up